زنگ انقلاب در بافق نواخته شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 12 بهمن 1395

همزمان با 12 بهمن ، ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارك فجر در ساعت 9 و 33 دقیقه ، زنگ انقلاب در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان بافق به صدا در آمد.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مدارس ، با حضور فرمانداربافق ،بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان محلی ، مربیان و دانش آموزان در مدرسه شهید دهستانی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این آیین با تبریک آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهار داشت:دهه فجر انقلاب هیچگاه از ذهن ها فراموش نمی شود.

رهایی کبوتر به نشانه آزادی ، برش کیک انقلاب، اجرای سرود و دکلمه از دیگر برنامه های این مراسم بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
والدین یکی از دانش آموزان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 بهمن 1395 - 12:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام – من در این مراسم شرکت کردم . بسیار بسیار برنامه جالب و زیبایی بود . که جا دارد از زحمات مدیر آموزشگاه شهید دهستانی ، جناب آقای مهدی کارگران تشکر نمایم . آفرین بر این مدیر پر توان و دلسوز . بخدا باید قدر چنین مدیرانی را بدانید و از ایشان تشکر کنید. ضمنا بهتر بود چند عکس از این مراسم زیبا می گذاشتید .

واقع بین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 بهمن 1395 - 10:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم
همیشه آموزشگاه شهید دهستانی برنامه های جالبی را برگزار می کند . لطفا اگر از مراسم عکسی دارید بگذارید . باید جالب باشد . ضمنا با نظر آن اقا یا خانمی که خود را والدین معرفی کرده کاملا موافق هستم. آقای کارگران مردی جدی و کاملا پیگیری هست و زحمتکش . اجرکم عندا…

You cannot copy content of this page