اختصاص قريب 500 تن قير مشاركتي براي آسفالت معابر روستايي

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 16 بهمن 1395

محمد رضا فتاحي بافقي از اختصاص قريب 500 تن قير مشاركتي براي آسفالت معابر روستايي خبر داد.

بخشدار مركزي بافق توجه به نیازهای روستاييان و فراهم كردن زمينه آرامش و آسایش در منطقه را يكي از وظايف و برنامه هاي بخشداري عنوان داشت و خاطرنشان كرد: بازدید از مناطق و پروژه های عمرانی در روستاها نه تنها باعث ارتباط نزدیک با مردم و به پیشرفت یک منطقه کمک می کند، بلکه باعث رضایتمندی مردم نیز می شود.

وي یکی از اهداف ایده آل دولت فعلی را بسط و توسعه عدالت اجتماعی و توجه به اقشار آسیب پذیر و کمتر برخوردار خصوصاً روستائیان را بيان كرد و گفت: در همین راستا با مشاركت بنياد مسكن بافق قريب 500 تن سهمیه قیر مشاركتي به منظور آسفالت معابر روستائی در جهت عمران و آبادانی و زیبا سازی محیط روستا و امید به بهبود معیشت در نظر گرفته شد.

فتاحي با تاكيد بر تشویق و ایجاد زمینه های مهاجرت معکوس و توجه به اشتغال پایدار روستائیان تصريح كرد: با اختصاص اين سهميه قير، معابر 14 روستاي بخش مركزي آسفالت مي شود.

بخشدار مركزي بافق افزود: عمليات آسفالت ريزي اين روستاها با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال و سطح پوشش 96 هزار متر مربع در ايام مبارك دهه فجر شروع خواهد شد.

وی در پايان ضمن تقدير از همراهي بنياد مسكن شهرستان و دهياران روستاهاي بخش مركزي از مساعدت و همراهي هاي سرپرست فرمانداري در جذب سهيمه قير و مساعدتهاي مربوطه تشكر كرد.

منبع: روابط عمومی بخشداری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
عبداللهی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 بهمن 1395 - 7:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باتشکر از زحمات قابل تقدیر بخشداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق که علیرغم کمبود اعتبارات کارهای خوبی در سطح روستاها انجام گرفته است . انشاالله شاهد رونق روستاها باشیم.

You cannot copy content of this page