افتتاح بیش از 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در دهه فجر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 16 بهمن 1395

8 پروژه عمرانی شهرداری بافق با اعتباری بالغ 120 میلیارد ریال در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضورمسوولان استانی و کشوری افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، شهردار بافق با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین بهار آزادی گفت: بهره برداری و افتتاح این پروژه ها شامل احداث و تکمیل قطعه های دوم و چهارم بلوار آیت ا… میرغنی زاده، ساماندهی خیابان های امام رضا(ع) و شهید تفکری، تامین روشنایی بلوار کشاورز و قطعه سوم بلوار آیت ا… میرغنی زاده، آسفالت شهرک های امام حسین و 5/3 هکتاری می باشد.

سید علی نوروز زاده افزود: طرح ساخت قطعات دوم و چهارم بلوار ایت ا… میرغنی زاده جمعا به طول چهار هزار و 250 متر شامل تملک و آزاد سازی مسیر، خاکبرداری و خاکریزی، زیر سازی، نصب سنگ جدول، آسفالت، و نصب علائم ترافیکی است که به مساحت 151 هزار و 900 متر مربع اجرایی شده است.

شهردار بافق به ساماندهی خیابان های امام رضا و شهید تفکری اشاره کرد و افزود: این پروژه ها نیز با اجرای عملیات نوسازی سنگ جدول و رنگ آمیزی انها، موزائیک فرش پیاده روها، اصلاح شبکه آبیاری فضای سبز و نصب تابلوهای جدید شناسایی معابر تکمیل و آماده بهر برداری است.

وی آسفالت معابر اصلی شهرک های امام حسین و 5/3 هکتاری را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام اعلام و خاطرنشان کرد: در این شهرک ها، عملیات زیر سازی و آسفالت معابر اصلی و بستر سازی ایجاد فضای سبز انجام شده است.

نوروززاده افتتاح بلوارکشاورز و روشنایی قطعه سوم بلوار آیت ا… میرغنی زاده را نیز یاد آور شد و گفت: خرید و نصب 314 پایه روشنایی چند وجهی گالوانیزه به طول 9 هزار و 400 متر رفت و برگشت، خرید و نصب چراغ های LED همراه با سایر ملزومات مرتبط در این دو بلوار از دیگر پروژه های آماده شده شهرداری بافق برای افتتاح و آغاز بهره برداری در ایام ا… دهه مبارک فجر است.

وی مجموع هزینه پروژه های قابل افتاح در دهه فجر امسال را بالغ بر 120 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این رقم از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق تامین و پرداخت شده است.

شهردار بافق از گلنگ زنی احداث پروژه های باغ ایرانی در زمینی به مساحت بیش از سی هزار متر مربع و نیز پارک شاهد اشاره کرد و افزود: باغ ایرانی به سبک باغهای ایرانی و با مجموعه ای از فضای سبز عمومی، تالار، فرهنگسرا،موزه، کتابخانه، حمام سنتی و مجموعه های تجاری و پذیرایی در حاشیه بلوار انقلاب ساخته می شود.

وی همچنین از شروع احداث پارک شاهد در محله فخریه همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page