دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد اشتباه خود را اصلاح کرد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 22 بهمن 1395

روز گذشته دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد در خبری مدعی شده بوده «پروژه تقاطع غیرهم‌سطح بلوار کشاورز بافق به بهره برداری رسید».

بعد از درج خبری با این عنوان:دروغ به سبک دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد؛ در «بافق فردا » که در آن نسبت به موضوع تقاطع غیر همسطح واکنش نشان داده بود این روابط عمومی خبر خود را اصلاح و «تقاطع غیر همسطح » را به «قطعه دوم» تغییر داد.

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید؛

قطعه دوم بلوار کشاورز بافق به بهره برداری رسید

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد عصر پنج شنبه 21 بهمن ماه قطعه دوم بلوار کشاورز بافق و روشنائی این بلوار با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه، استاندار یزد، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، امام جمعه بافق، فرماندار شهرستان بافق، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولان قطعه دوم بلوار کشاورز بافق و نیز پروژه روشنایی این بلوار افتتاح شد.
عملیات اجرایی این پروژه شامل تملک و آزادسازی مسیر، خاکبرداری، خاکریزی و زیرسازی، نصب سنگ جدول و رنگ آمیزی، بسترسازی برای اجرای فضای سبز، آسفالت، نصب علایم ترافیکی و تامین روشنایی بوده است.
گفتنی است این پروژه با هزینه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان با طول مسیر هزار و 9 متر در مساحت 85 هزار و 500 مترمربع انجام شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 بهمن 1395 - 7:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای روابط عمومی حالا که قسمتی از اشتباه خود را اصلاح کردی بقیه اش را هم اصلاح میکردی که حدود پانزده سال پیش این بلوار در رفته در زمان شورای اول ازاد سازی صورت گرفته وخیابون در رفته بود فقط بخش اخریش در این دولت در حدود یکصدم کار در دولت تدبیر وامید انجام شده فقط مانده بود که رومان رابچینن

You cannot copy content of this page