ازپروژه قارچ مش قربون تا تقاطع غیر همسطح بلوار کشاورز

دسته: مقالات
۶ دیدگاه
دوشنبه - 25 بهمن 1395

با توجه به اهمیت اطلاع رسانی شفاف به مردم درباره پروژه های افتتاح شده در شهرستان در دهه فجر چکیده ای از اهم پروژه های افتتاح شده به سمع و نظر شما خوانندگان محترم می رسد.
مجتمع پرورش قارچ مش قربون(سفیدچتری)
این مجتمع عظیم در روستای رضائیه با حضور مسئولین شهرستان و استان و جمعی از مردم روستاهای اطراف افتتاح شد.این مجتمع با اعتباری بالغ بر یک میلیون ریال راه اندازی شده و قادراست سالانه بیست کیلوگرم قارچ صدفی تولید کند.این قارچها علاوه بر مصرف داخلی به دیگر روستا ها نیز صادرمی شود بگفته مشتی قربون این مجتمع می تواند بطور مستقیم باعث سر کار گذاشتن هزاران نفر شود این افراد می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل از پشت شیشه تولید مثل قارچها را تماشا کنند.بلیط ورودی این مجتمع با تخفیف نود درصد هزار تومان و در کلیه مغازه های لبنیاتی وسوپر مارکتها قابل تهیه می باشد.
مرغداری و مجتمع پرورش مرغ ننه سکینه(سکبال)
.این مجتمع با اعتباری بالغ بر500000ریال از محل اعتبارات جیب ننه سکینه راه اندازی شده وگنجایش پنج مرغ تخمی وسه جوجه یک روزه رادارد و تا هفت مرغ تخمی قابل افزایش است.طول روبان بریده شده برای افتتاح ده متر دولایه و به مبلغ یکصد هزار تومان از محل اعتبارات یکی از ارگانها تهیه شده است ضمنا قیچی استفاده شده در این مراسم امانی بوده و هنوز بدست صاحب یا صاحبان آن نرسیده است.
مجتمع پرورش شتر مرغ وجوجه هایش (جوجواشتر)
این مجتمع قراراست در جاده گزوئیه کلنگ زنی شود اما به دلیل وضعیت نامناسب جوی وخطر حضور اشرار مسلح وغیر مسلح کلنگ آن بطور نمادین در محل فرمانداری به زمین زده شد.اعتبار پیش بینی شده برای این طرح بزرگ جوار معدنی هنوز پیش بینی نشده است و قرار است طی مکاتباتی درخواست اعتبار گردد و در وقتی مناسب در شهری دیگر افتتاح شود.
کارخانه آگلوماگلومرسیون (شترخواب)
بدلیل مسائل زیست محیطی و امنیتی اطلاع دقیقی از این کارخانه و تولیداتش در دست نیست و قرار شد با اعتبارات یکی از صندوقهای قدیمی کلنگ و ربان خریداری شده و در وقتی مناسب،شاید گل نی، با حضور مقامات ذیربط زمین آن خریداری شده وبین اعضا تقسیم شود.
تقاطع غیر همسطح بلوار کشاورز (سربالایی رو)
بنا به پیشنهاد اهالی محترم محل و با حضورمسئولین کشوری ، استانی و محلی این تقاطع غیر همسطح همراه با مناظر زیبا و طبیعت بکربازدید شد و مقرر گردید طی دویست سال آینده افتتاح وقابل بهره برداری شود.این پل از قطعات کوچک سنگ معدن چغارت ساخته شده و چسب استفاده شده برای چسباندن سنگها از نوع فوق سنگین ودر مرحله بررسی وآزمایش احتمالی می باشد باتوجه به ذوق وشوق بی اندازه خبرنگار استانی حاضر در صحنه مردم می توانند با رعایت احتیاطهای لازم نسبت به خرید سهام این پل اقدام نمایند.
باز سازی وافتتاح لکوموتیو 3012

این پروژه با تلاش متخصصین داخلی بازسازی و بدست مسئولین وقت افتتاح شد و به شبکه ریلی کشور پیوست.شایان ذکر است این لکوموتیو پس از خروج از ایستگاه دچار نقص فنی شده و بطور کامل در آتش سوخت.نیروهای امدادی در حال جمع آوری قطعات بجامانده از این لکوموتیو هستند.
تعداد 67 طرح سنگین و نیمه سنگین و سبک که درطی صورتجلسه شماره 241586254 بتاریخ 15/11/95 ذکر شده و تشریح انها به علت چشم زخم احتمالی به خاطر مبالغ نجومی اعتبار در نظر گرفته شده در این مجال نمی گنجد.کد پیگیری این صورتمجلس از طریق مبادی قانونی به سمع و نظر شما خواهد رسید.
محمدرضارضایی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 بهمن 1395 - 12:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینو هم اضافه کنید که اولین سالی نیست که این همه پروژه افتتاح میشه و در این دیار هر پروژه چند بار افتتاح میشه.خدایا حکمتت را شکر

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 بهمن 1395 - 2:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جانا سخن از دل میگویی.در روز افتتاحات که اعلام شد 67 طرح افتتاح میشه ،فکر میکردم این طرحها کجاس و خدا کنه بندگان خدا وقت داشته باشن که افتتاح کنند.بعدش که کم کم این طرحها را گفتن ،نمونش را که گل سر سبدم بوده افتتاح آنلو دینگ طرح توسعه چغارت بود که در سال 81 که اون شرکت کار میکردم ،شروع به گودبرداری شد.حالا اگر بعد از اینهمه وقت افتتاح شده که خیلی دیره و الا ماشالله.اگرم قبلا شروع بکار شده که دیگه نگین افتتاح طرح.در هرصورت اگه راه افتاده باشه تعداد زیادی از کامیونداران و راننده ها بیکار میشن. چون سنگ توسط راه آهن از سه چاهون با اون هزینه بالا میاد و دیگه به کامیونها نیازی نیست. اینم یک برگ از افتخارات آقای مدیر عامل زحمتکش و سنگ آهن.بله قصه ما بسر رسید.

مهدی علیزاده فلاح این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 بهمن 1395 - 2:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیار جذاب و مناسب احوال

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 بهمن 1395 - 11:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تمسخر طرح ها هرچند کوچک به صلاح نیست برادران اتفاقا طرحهای خود اشتغالی موجب نجات بافق از اقتصاد تک محصولی و متکی به معدنی ست که رو به اتمام است.

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 1:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    قصد تمسخر طرحهای خوداشتغالی وغیره نیست
    واقعا زشت است برای مسئولین که برای خالی نبودن کارنامه کاریشان دست به افتتاح
    چنین طرح هایی میزنند
    کاش حداقل یک بار قبل از افتتاح از این طرح ها بازدید هم میکردند

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 11:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگرچه به صورت طنز نوشته شده ولی واقعیت این زمانه است

You cannot copy content of this page