نمایشگاه داغ کوثر در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 27 بهمن 1395

به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه نمایشگاه داغ کوثر در موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا بافق برپا شد

مسئول فرهنگی موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با زندگی حضرت زهرا (س) دانست.

حجت الاسلام باقرمیدانی افزود: با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا (س) این مجموعه فرهنگی مذهبی دانش آموزان را با زندگی حضرت زهرا (س) آشنا می کند.
وی گفت: در این ایام مجالس روضه در شهرستان برگزار می شود و موسسه بیت الرضا (ع) نیز در اقدامی با برگزاری نمایشگاهی زندگی بانوی دو عالم را از جریان بعد از سقیفه بنی ساعده تا زمان به شهادت رسیدن حضرت زهرا (س) در قالب تصویر در معرض دید علاقه مندان قرار داده است و در ادامه نمایشگاه به مدافعین حرم ختم می شود.

باقرمیدانی بیان کرد: تفاوت این نمایشگاه با سایر نمایشگاههای با این مضامین به تصویر کشیدن مناظر است که برای هر غرفه راوی داستان را از ابتداء تا انتهاء روایت می کند که هر ببینده ای با خلوص نیت در این نمایشگاه حضور پیدا کند در مدت زمانی نیم ساعت از بیانات روایان موضوع استفاده خواهد کرد.

وی گفت: این نمایشگاه تا دوازدهم اسفندماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله ،صبحها ویژه مدارس و عصرها از ساعت 17 الی 21 دائر می باشد برای عموم دایر است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page