آقایانی که کتیبه امامزاده را پاک کردید اگر دستورالعملی دارید به من نشان دهید

دسته: اخبار ویژه
۹۲ دیدگاه
جمعه - 29 بهمن 1395
امام جمعه بافق در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته خود با اشاره به مطالب مطرح شده درباره امامزاده عبدالله بافق و مراسم برگزار شده گفت:آقایانی که کتیبه امامزاده عبدالله را پاک کردید اگر دستورالعملی دارید به من نشان دهید.
وی افزود: امام جمعه پدر روحانی شهر است منم مخلصم.بعد از انکه هیت امنا انتخاب شد برای امامزاده چراع سبز را من نشان دادم جلسه گرفتم برای اقای هاشمی رفسنجانی و جلسه گرفتند در دفتر برای آقای هاشمی رفسنجانی دعوت کردم از یزد مراسم برای آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور تمامی مسئولین در امامزاده برگزار شد
سلیمانی اظهار داشت:دیدم من روحانی دعوت کردم من هزینه کردم دیگران می خواهند آقایی کنند یعنی امام جمعه تو کشکی مگر من باید نانم را سر سفره کسی بگذارم غلط می کنم من این کار را میکنم.
وی با اشاره به حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بیان کرد: با قاطعیت می گویم و حرفهایم ضبط می شود تا آخرین لحظه نیز پای حرفم ایستاده ام آیت الله ناصری را که دعوت کردم ایشان مهمان من است لحظه ای که می آید تا میرود باید جایگاهش حفظ شود.
برخوردی که در جلسه آقای هاشمی دیدم باعث شد تا حاضر نشوم مهمانم را آنجا ببرم .
سلیمانی علت دعوت امام جمعه یزد به بافق را آشنایی نسل جدید با انقلاب دانست و اظهار داشت: نسل جوان باید بداند چه سرمایه گذاری هایی برای انقلاب شده است.جامعه باید بداند چه زجرها و چه زندانها و چه شکنجه هایی تحمل شده تا انقلاب در دست ما قرار گرفته است.
امام جمعه بافق همچنین ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم سخنرانی آیت الله ناصری تصریح کرد: در سایتها نوشته شده چرا مراسم در تکیه انصارالحسین(ع) برگزار شد؟من مسئولم ،برای اینکه شما حاضر نیستید جایگاه مهمان من را حفظ کنید وقتی که حفظ نکنید من هم حاضر نیستم کسی را آنجا ببرم.
وی با بیان اینکه در مراسم گلباران قبور شهدا با حضور آقای شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در امامزاده عبدالله (ع) مسئولین مربوطه حضور نداشتند خاطر نشان کرد: رفیق ۴۰ ساله ی من آقای شهیدی معاون رییس جمهور و نماینده ولایت فقیه به بافق آمد به آقای استاندار زنگ زدم و گفتم آقای استاندار پنج شنبه را بگذار در اختیار من ایشان گفت چشم.
ایشان آمد بافق اولین کاری که کردم با همراهی مسئولین بنیاد شهید به سر مزار قبور شهدا رفتیم یک نفر نیامد بگوید آقا خوش آمدید نماینده آقا آمده است مسئول بنیاد شهید است.
امام جمعه ادامه اد:ایشان معاون رییس جمهور و نماینده ولی فقیه است اگر این طرفی هستید ببینید اگر آنطرفی هم هستید ببینید با توجه به مقام والای ایشان شما یک جمله در سایتها حاضر نیستید بنویسید .
سلیمانی با اشاره به حضور یک ساعت و نیم آقای شهیدی در منزلش خاطر نشان کرد: با هم نشستیم من وضع بافق و جاده و گاز را گفتم وی به رییس دفترش گفت اینها را یادداشت کن. ایشان به وزیر راه گفت جاده بافق را بگذارید در اولویت آنچه را می گویم از سخنان فرماندار است.
آقای فرماندار دو روز پیش زنگ زد گفت آقای امینی معاون وزیر دستور داده به مدیر کل راه و شهرسازی استان که جاده بافق را در اولویت قرار دهید و تلاش کنید تمام شود.
اینها اثرات سفر آقای شهیدی بوده است در مورد مشکلات خانواده شهدا نیز گفتم گفت هر مشکلی دارند به من بگویید و قرار شد ۲۰۰ قطعه زمین برای جانبازان و فرزندان آنان مهیا شود.
وی گفت:ایشان می آید بافق من چیکار کنم کاری کنم که بی اعتنایی شود اقای شهیدی حتی در مسجد جامع از خانواده های شهدا به گرمی استقبال کرد گفت هر مشکلی دارید به من بگویید من میروم تهران آن را حل می کنم.من زور زدم تلاش کردم به خدای بزرگ آقای شهیدی سه شنبه ساعت سه بعدازظهر به من زنگ زد و گفت سلیمانی اگر به خاطر تو نبود به خدا نمی آمدم چون وضع مزاجی من درست نیست .
امام جمعه بافق در ادامه با بیان اینکه آقای شهیدی در افتتاح تمام پروژه ها حضور داشته است عنوان کرد: محافظان وی بعد از افتتاح مدرسه خیری ابراهیمی و بلوار کشاورز گفتند کافی است گفتم پروژه سنگ آهن را نیز اجازه دهید افتتاح کنند.
گفتم اذیت شدن ایشان را به حساب من بگذاریدیکی نمی گوید سلیمانی خوش آمدی نمی خواهم بگویند ولی ما داریم کار خودمان را می کنیم بگذارید کارمان پیش برود.
وی در حالی که بغض گلویش را می فشرد و می گریست گفت: خدا را شاهد را می گیرم به حضرت زهرا قسم نمی خواستم این حرفها را بزنم بله اجازه دهید رفتم پیش دکتر گوشم سنگین شده چشمم خوب نمی بیند گفتند ضربه خورده گفتم یادم نیست به حضرت عباس در زمان امام سیلی خوردم آنچنان سیلی خوردم که سوتش در گوشم هست گفتند گوش شما ضربه دیده علت نورکم چشم از ضربه است.
سلیمانی خطاب به امام راحل گفت:اماما تو گواهی شهدا و زندانیان گواه هستند که اگر من نقص عضو پیدا کردم اگر الان نمی توانم نماز مغرب و عشا را درست بخوانم بخاطر انقلاب بوده امام بزرگوار جانم را حاضر بودم بدهم الان هم می گویم مقام معظم رهبری حضرت عظمای خامنه ای، سلیمانی تا روزی که امام جمعه هست دفاع از حریم ولایت کرده و می کند .
سید جواد سلیمانی با اشاره نوشته ی برروی کتیبه امامزاده عبدالله(ع) یادآور شد:بسمه تعالی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام امت و در عصر زعامت حضرت آیت الله خامنه ای و حسب امر امام جمعه سید جواد سلیمانی اینجا آیینه کاری شده است. حسینیه نصف آن آیینه کاری شده بود من گفتم زشت است هر که می آید این صحنه را مشاهده می کند دو سه نفر قبول کردند که برای ادامه کار را هزینه کنند.
دلم بند نیست که اسمم اینجا باشد ۱۲ تا خانه ساختم به علیرضا گفتم حق نداری اسم مرا بنویسی بنویس در زمان مقام معظم رهبری احداث شده است.
من اسم می خواهم چه کار؟در روضه جایی می نشینم که واعظین مرا نبینند اسم مرا ببرند صابری اراکی محله ی سفلی یک شب منبر می رفت گفت چرا نیامدی گفتم از بس اسم مرا بالای منبر می بری گفتم نمی خواهم کسی اسم مرا ببرد کار برای خدا کردم آقایانی که این را پاک کردید اگر دستورالعملی دارید به من نشان دهید کلمه بسمه تعالی پاک شده ،سی و هفتمین پیروزی انقلاب پاک شده ،اسم امام پاک شده و اسم مقام معظم رهبری نیز پاک شده است.
اگر می خواستید اسم مرا پاک کنید به من می گفتید می گفتم بروید پاک کنید.
وی افزود:حالا حق با من است یا آنها ،حرف زیاد دارم مقام معظم رهبری در جریان بنی صدر در نماز جمعه که خودم نیز حضور داشتم گفت که اماما اگر تو افشا نمی کردی ما اسرار را به گور می بردیم.
اگر اینها این کار را نمی کردند من نیز اسرار را به گور می بردم و به کسی نمی گفتم من می دانم مسئولیت آن بر عهده چه کسی است به حضرت عباس می دانم.
اگر دستورالعمل است پاک کنید به من هم نشان دهید اگر کسی مشکلی دارد به من رجوع نکند  این چند روز گاهی تلفنم را قطع می کنم گاهی جواب نمیدم بروید فکری کنید من معتقدم که تا روزی که هستم بعنوان امام جمعه مدافع ارزشهای رهبری و دین هستم .
وی ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه های مختلف دهه فجر، سخنرانی آیت الله ناصری و مجلس شهدا گفت:حرفها به من زده می شود البته منافق زیاد هستند دل و جرات ندارند این سخن بگذار  در وقت دگر. اسرار را نگه می دارم ولی بدانید انقلاب بستگی به نظام و امام داشته امروز هم پایه های انقلاب روی دوش آقا است من نوکر هیچ کس نیستم مگر نوکر ولایت.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
آقایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 4:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سید بزرگوار از اینکه بغض کردید برای آقایون متاسفم که دل فرزند زهرا را به درد آوردند. بقول معروف از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.ما ولایتی ها همه قرص و محکم پشت سرتونیم .

    مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 5:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    متأسفم که به خاطر یه اسم اینجوری شهر بهم ریخته و بعضی ها احساساتی میشن . یاد قضیه بهلول افتادم که اسم خودش را بالای مسجدی که ساخته بودن زد و نوشت مسجد بهلول و گفت اگر برای رضای خدا بوده چه فرقی میکنه اسم شما باشه یا من

حاجی ف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 5:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه معززبافق بحق ثابت کرده ازاول تاالعان مدافع خط ولایت وانقلاب بوده ودرپستهای مختلف بخوبی وبدون هیچ طمعی یاورمردم بوده.اینکه تعدادی تازه بدوران رسیده بخواهنداین پیرانقلاب وسیدبزرگوارراباحرکت ناشایست خودشون معذب کنن مطمئن باشندجواب دندانشکنی ازحزب الله خواهندخورد آقایاتازه بدوران رسیده نگاهی به عقبه خودبیندازن

محمدحسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 5:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام دعواسرپوستین ملاست بقیه جریانها بهانه است خدا به داد مردم مظلوم بافق برسه با این مسئولین

حاجی فدائیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 5:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بحث کتیبه درنظرامام جمعه موضوع مهمی نیست امادرپس این حرکت چه فکروقیحانه ای هست به تازگی خودشونشون داده.ابتداحضرت آقاراازجمله هیئت امناحذف میکنن ودرورای این حرکت اوقاف بکجامیتازددرآینده مشخص میشود.امام جمعه بزرگ همه ماهستندوحق پدری برهمه مادارندوسکوت بعضیهانشانه نفاق ست.امنای جدیدامامزاده تامردم پرونده گذشته شماماراافتضاح نکرده اندبفکرجبران باشید.بغض امام جمعه مادرنمازجمعه امروزرامردم جواب میدهندنه تازه بدوران رسیده ها.والعاقبة للمتقین

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 10:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    آقای فدائیه اگر کسی ندونه , بنده در جریانم شما دردت از جای دیگه هست حالا این وسط میخوای از آب گل آلود ماهی بگیری

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 5:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینقدر در اردیبهشت 90 و صحنه های مختلف و … به مردم بافق توهین شد اینچنین موضع گیری قاطعانه نداشتیم و مردم را به وحدت دعوت کردن و حالا به خاطر یک اسم چه کارها که نمیکن ! خدایا به فریاد این مردم برس

رضا بافقی نسب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 5:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سخنی با هییت امنای امامزاده عبدالله
امیدوارم اخباری که درمورد اقدامات بعضی از شما دراین مدت دربین مردم پخش شده شایعه باشد وگرنه بایدتاسف خورد بحال مردم بافق که گوهر بزرگی چون امامزاده عبدالله را بدست شما سپرده اند. امام جمعه محترم درخصوص اجحافی که درحقشان شده سخن گفته اند و دل همه دوستدارانشان رنجیده است.آیا ماموریت شما مرمت و بازسازی امامزاده است یا شکستن دل انانی که دل درگرو ابادانی شهر وامامزاده دارند. بیایید لختی بیاندیشید و درکارخود تجدید نظر نمایید ومطمعن باشید مردم بدرستی کارهایتان را رصد میکنندوازخشم مردم بترسید .

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 6:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط میگویم وای بر ما وای بر ما که اینچنین قدر مسئولین و زحماتشون رو میدونیم

امین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 6:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دیگه اینقدر بی احترامی امیدواریم هرکه درایام شهادت حضرت زهرا دل فرزند زهرا را شکست خود حضرت زهرا جوابگوی همشون باشه

حاجی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 6:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از قدیم گفتن خداکنه بعضیا به پست و مقامی نرسن گر برسن چه میکنن

گوهربافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 6:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آن چیز که روشن ومشهوده وبه امام جمعه ما بی اعتنایی شد عزل رئیس اوقاف موردتایید آقا: (آقای کارگران ) و معارفه رئیس جدیدوغیربومی ازسوی مدیرکل جدیداوقاف استان میباشد…

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 6:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نمایش جالبی بود , ضمنا مردم بافق فقط کسانی که در نماز جمعه شرکت میکنن نیستن , باورم نمیشه کسی که مردم را به وحدت دعوت میکرد حالا به خاطر یک اسم اینجوری رفتار کنه

صابر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 6:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هیئت امنا امامزاده مدیرکل اوقاف منصوب می‌کند لذا حذف کتیبه درپی بازدید ودستورمدیرکل جهت نصب در محل مناسبتری نصب می‌شود. محل فعلی محل سخنرانی می بوده وبانصب بنر کتیبه نامعلوم میشده.

بی سواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 6:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایان یکطرفه به قاضی نرید , خشم خدا سخت تر از خشم مردم است

سید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 7:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فکر کنم دارن بزرگ شهرمونو جلو میندازن تا منافعی که به خطر افتاده رو حفظ کنند.
آقایون به هوش باشید فریب یکسری افراد سودجو نباشیم.
چه کسانی دارند میدانداری میکنند.
بصیرت داشته باشیم و احساسی عمل نکنیم.

محمد رضافتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 7:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این که همش خودستاییه. و بعضی اقایون پاچه خواری

رضایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 8:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقایون قبلی که جزو هیات امنا بودند برای امامزاده چکار کردند.؟؟؟

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 8:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینها اتحاد مارا هدف قرار داده انددر درجه اول نماینده ولی فقیه راتضعیف کنند واینها از بیرون خط می گیرند وما باید هشیار باشیم وپشتبان ولایت باشیم واین وحدت راحفظ کنیم

حاجی میرزا اقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 8:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دلم و همه اعضای بدنم بدرد آمد واقعا جای تاسف داره

سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 8:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام.همه که تحت رهبری و ولایت مردی بزرگ ، مدبر ، باتقوا و … و نایب امام زمان هستیم و بخصوص این صنوف همه زیر مجموعه ایشان هستند این موضوعات تحت ولایت ایشان به آسانی حل و فصل می شود انشا الله خداوند کمک کند این امر سرانجامش بهترین خیر باشد همه ما در لشکر حق هستیم و باید از حق پیروی کنیم و انشا الله که اینگونه خواهد بود. ما امت واحده هستیم .

برادر شهید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 8:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا این جای تاسف داره که الان باید اتحاد وهمبستگی بین مسولین زیاد شود بایه اقدام بچگانه باعث اختلاف میشود .وضربه به شهر میزنید .چه اشکالی داره هرکی میتونه هرجای شهر را اباد کنه نام واسم خودروبنویسه .

شهاب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 9:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه اینطوری که امام جمعه امروز قاطعانه از خود دفاع میکردند از حق و حقوق شهر دفاع میکردند حال و روز شهر ما به از این بود . آیا بهتر نبود این مسائل را با هیئت امنا مطرح میکردند نه در پشت تریبون نماز جمعه .

فرزند شهید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 9:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگر کتیبه تاریخی و باستانی را مخدوش کردند که اینقدر ناراحتن. یه موقع ریا نشه. خدابیامرز آیت الله میرغنی زاده را

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 9:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اشتباه هیئت امنای قبلی بود که می خواستن خود شیرینی کنند وامام جمعه این توقع رانداشت وامیدواریم اقای شهیدی که قول پیگیری جاده راداده عمل کند

بهلول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 9:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عصری رفتم مغازه ای صحبت امامزاده بود یکی حکایت بهلول را میگفت جالب بود برام :
مسجدی می ساختند، بهلول سر رسید و پرسید: چه می کنید؟گفتند: مسجد می سازیم.
گفت: برای چه؟ پاسخ دادند: برای چه ندارد، برای رضای خدا.
بهلول خواست میزان اخلاص بانیان خیر را به خودشان بفهماند، محرمانه سفارش داد سنگی تراشیدند و روی آن نوشتند «مسجد بهلول» شبانه آن را بالای سر در مسجد نصب کرد.
سازندگان مسجد روز بعد آمدند و دیدند بالای در مسجد نوشته شده است «مسجد بهلول». ناراحت شدند؛ بهلول را پیدا کردند و به باد کتک گرفتند که زحمات دیگران را به نام خودت قلمداد می کنی؟
بهلول گفت: مگر شما نگفتید که مسجد را برای خدا ساخته ایم؟ فرضا مردم اشتباه کنند و گمان کنند که من مسجد را ساخته ام، خدا که اشتباه نمی کند.

من این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 9:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدایا شکرُت… به کجا رَسیدِم مااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چشا شما بگد

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 9:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کسي که دردنيا لباس شهرت بپوشد ، خداوند روز قيامت براو لباس ذلت خواهد پوشانيد».

پيامبراکرم (صلي الله عليه واله)

ميزان الحکمه جلد 5 ص 306

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 10:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با توجه باینکه همه مشکلات شهر حل شده هییت امنا کتیبه را برگردانند.تا مشکلی باقی نماند.ملت بدبخت ،درگیر اسم من و اسم تو نیست .

محمد ط این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 10:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا برای اون کسانی که دل آقا را رنجوندن متاسفم چون اگر این سید بزرگوار در بافق نبودند وضع شهرمون از اینی که الان هست خیلی خیلی بدتر و بدتر بود انشالله سایه آقامون همیشه بالا سرمون باشد

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 10:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت بافقی های عزیز،آقا یان قضیه کتیبه امامزاده مانند قضیه مسجد و بهلول شده ،رییس اوقاف آقای تربتی خودشان 7 سال در زندانهای حزب بعثی عراق رنج کشیدن و یک پاسدار واقعی انقلاب هستن و همچنین خواهرزاده شهید منتظرالقائم ،و اگر شما دوستان به فکر بافق هستید یک کم برای رفتن معدن چادرملو و معدن دی 19 رگ گردن سیخ کنید،اینقدر که امروز امام جمعه برای حذف اسمشان از کتیبه امامزاده موضع گیری کرده هیچ وقت برای مشکلات مردم مظلوم موضع نگرفت

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 11:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام.ای کاش کمی هم به فکر معادن شهر بودین که یکی پس از دیگری به شهرستان اردکان پیوست ،ای کاش سخنرانی امروز امام جمعه در چندین سال تصدی ایشون برای حل مشکلات مردم بود،نه برای حذف نامشون از کتیبه امامزاده

هیچ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 11:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از امام جمعه انتظار این جبهه گیری ها رو نداشتم امام جمعه مسئول وحدت یک شهره این نگاه …و …ن بسیار آسیب زاست

زائر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 11:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
این همه جنگ ودعوا بین هیئت امنا وامام جمعه معنی نداره معلومه که جنک قدرت و مال ومنال دنیا درکاره
اگرچه پاک کردن اسم یک بی سلیقگی بوده ولی امام جمعه اگر کارش خدائیست که نباید ناراحت بشه معلومه که …….

حاجی میزا آقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 11:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آیادستورالعملی از اول بوده که این کتیبه را بزن کجا نوشته که حالا بعضی ها دستورالعمل میخواهند برای کندن کتیبه

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 بهمن 1395 - 11:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه گفته: ایشان آمد بافق اولین کاری که کردم با همراهی مسئولین بنیاد شهید به سر مزار قبور شهدا رفتیم یک نفر نیامد بگوید آقا خوش آمدید نماینده آقا آمده است مسئول بنیاد شهید است.

نگفته آیا اطلاع دادن که کی کِی میاد ؟ کجا ؟
هیئت امنا تمام مراسمهای اخیر را در تکیه و مسجد جامع که بودن

    مطلع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 9:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    هیئت امنا اونجا بودن برای خوش آمدگویی ولی آقایان مهلت ندادند ,متعجب شدم از کلام امام جمعه و امامزاده اومدنشون هم از سر ناچاری بود چون شهدا اونجا دفن هستن , چه راحت تخریب میکنن به خاطر یه اسم , حالا اونها بچگی کردن شما بزرگوار بزرگی کن

بی نام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 1:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متولی امامزاده کسی هست که جدش متولی بوده فامیلش متولی بوده کسی که امام جمعه شهرمون و هیأت امنای شهرمون سراغی ازش نمیگیرن. یه خورده دلتون هم به حال متولی امامزاده میسوخت. کسی که سالیان سال هست که فراموش شده کسی هست که پدرش را در چاه آب امامزاده از دست داده است کسی هست که برادر شهید و پدرش ورودی در طلای امامزاده به خاک سپرده شده اند. هیچ کس تا الان خبری از متولی امامزاده را نمیگیره. ضرب المثلی هست که میگه دست بالای دست بسیار است

    جوادی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 10:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    ایشون فقط فامیلشون متولی بوده وهیچ شجره نامه و وقف نامه ای برای اثبات تولیت امامزاده براشون بدست نیومده.سالها دادگاهای مختلف رسیدگی کردن و هیچی ثابت نشد.درسته برادر شهیده ولی …؟!

مرتضي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 1:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفم براي بعضي از دوستان.

اگه شما مي گوييد تمام كار هايي كه ميكنيد به خاطر خداست چرا ممانعت نكرديد اسمتان نوشته نشود و حال بخاطر يك اسم حرفهايي زديد …
اقاي امام جمعه محترم جايگاهي كه شما در حال حاضر داريد جايگاهي ست كه كوچكترين خطايي از شما پذيرفته نمي شود
خطا مساويست حركت به سمت دورخ
دوستاني كه نظرات بيهوده و بي اساس ميديد
به خدا قسم اگه لشكريان يزيد ايمانشان قوي بود
ميفهميدن حق كدومه
پس خواهشا الكي نظر نديد
اقاي كامنت شماره ٤ مشخصه شما نه ايمان داري نه تقوي

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 6:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این اسم و رسم ها رفتنیه حالا یکی رفته بنر رو زده این کسر شان امام جمعه یک شهر است
لطفا جایگاه امام جمعه ای را حفظ بفرمائید.این گونه سخنرانی های ماندگار را با موضوعاتی اجرا بفرمائید که مورد تمسخر ملت قرار نگیرید
من نمی دانم چه کسی اطلاعات غلط به شما میدهد و مشاوره میدهد. لطفا خویشتن داری کنید
یک اسم این قدر ارزش ندارد که شما برای آن بغض کنید

امیر تفکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 6:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مگر کتیبه تاریخی و باستانی بوده.

فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 6:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

برید به جای اسم در کردن فکری به حال صورتجلسه 9/6/95 بکنید که در حال خاک خوردن می باشد. و کسانی که ذیل اون را امضا کرده ندا باید پاسخگوی مردم شریف بافق باشند

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 7:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در کجای ایران در امامزاده ها این اتفاقات رخ میدهد یکی اسم بزنه !!! دوباره یکی پاک کنه!!!
دست بردارید بابا . این چه رسمیه راه انداختید کاریه دیگه؟؟؟ اینجوری باس 400 -500 تا اسم بزنن بر درو دیوار امامزاده !!!

بیطرف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا اسم اون ادمهایی که پول دادند نباید روی کتیبه باشد؟؟؟؟؟که تشویق شوند ودیگران هم برای کار خیر پول بدهند!!!!!!!

راستی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من تو مراسم حضور آقای شهیدی تو امامزاده بودم و دیدم که دو تا بچه های هیت امنا حضور داشتند و دنبال این مهمانان می رفتند خداییش کسی محلشون نمی گذاشت حالا چطوری آقای امام جمعه میگه هیچکی نبوده یعنی تو محراب سخن کذب؟

منصف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سخنی با عزیزمان حاج اقاسلیمانی
شما که 40ساله با شهیدی رفیقی وایشون هم با وزیر راه باجناقه چرا گذاشتی جاده اینهمه کشته بده والان دستور پیگیری جاده رو ازش گرفتی یه تهرون میرفتید همون اواسط سال 92 که ایشان شد معاون رییس جهمور میرفتید پیشش وقضیه جاده رو حل میکردید….

اعتدال این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب امام جمعه از وحدت چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میرابیان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

وای بر ما مردم
که جاده مهم نیست
دی 19 مهم نیست
جوار معدنیها مهم نیست
ولی کتیبه امامزاده و کم محلی به امام جمعه مهمه

بی حاشیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش آقا یه کم برا حق و حقوق نیروهای سنگ آهن گریه می کردن که تو این شب عیدی به این وضع فلاکت بار گیر افتادن سه ماه حقوق معوق کم نیست هیچ کس به روی خودش نمیاره آقایون هر کار دلشون خواست دارن می کنن و به راحتی حق همه رو پایمال می کنن وای به روزی که همه در پیشگاه خداوند حاضر بشن و سوال جواب پس بدن ….

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دنیا رو ببین به خاطر چه چیزها اشک آدم را در میاره
و به خاطر چه ارزشها خم به ابرو نمیارن
اصل راول کردن تو شهر ما …

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پول آینه کاری راخیرین دادن بعدهم اسمس ازاونانبردن اگربه جاباشدبایداسم اونارابزنندنه بعضی هاکه گفته اند آینه کاری کنید

حاجی یدالله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 9:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یکی بیادبگه آقایون چندریال کمک کردندبه آیینه کاری امامزاده که حالامی بایست نامشون راهم روی ان بنویسندباباول کنیدبچسبیدبه حل کردن مشکلات مردم

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 9:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام خدمت امام جمعه محترم .ایا نمی شود این موضوعات را به جامعه نکشانید این موضوعات را در جلسات خصوصی خود حل نمایید . مردم از گرانی و وبسیاری از موضوعات در جامعه گله مندند از پارتی بازی و تبعیض گله مندند فکری به حال این مسایل شود

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 9:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه معزز شهر بافق ذیل صورتجلسه های مختلف امضاء مبارکتان می باشد ….

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 10:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه عزیز چقدر برای صورتجلسه ای که خودتان زیرش را امضاءکردیدو حقوق مردم بود اینجور قاطعانه صحبت کردید و قهر کردید با مسئولین استان

عبدلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 10:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای سلیمانی امام جمعه ی محترم موضع گیری های اخیر شما پس از تشکیل هیئت امنای امام زاده و عدم وجود نام شما در این لیست قابل تامل است . خواهشمند است خدایی رفتار کنید شما تاج سر ما هستید اما از شما انتظار رفتار پخته تری داشتیم.
خدا کند که صحبت های شما در نماز جمعه ی اخیر خالصانه باشد و بی هیچ شائبه . خداوند مسلما شاهد اعمال و رفتار ماست .

نا شناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 10:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در بافق اتفاقاتي مي افتد كه هيچ كجاي ايران نمي افتد
در كدوم امامزاده ايران كتيبه زدن
عزيزان مگه امامزاده جاي اسم و رسم در كردن است
چرا با احساسات مردم بازي ميكنيد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 10:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

وای اگر از پس امروز بود فردایی

برخورداری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 11:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این اتفاقات برای اقایونی خوب می باشد که مسائل اصلی شهر مثل پروژه های جوارمعدنی، حق شهرستان را ببرند توحاشیه و مسوولان را سرگرم کنند

گمنام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 11:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خوشا بحال مسوولان استان و دیگر کسانی که از تفرقه خوشحال می شوند تا بیشتر کیف کنند

صادق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 11:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
اینقدر مشکلات شهرما کم شده ومردم دررفاه و امکانات به سرمیبرند که مسئولین این دغدغه ها رادارند. ای خدااااااااااااااااااا

صادق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 11:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یه پیشنهاد
صحبتها در نماز جمعه زده شد اجازه دهید این هفته قبل یا بعد از نماز جمعه هیئت امنا محترم هم دفاع کنندتا بهتر بتوان قضاوت کرد
دوستان نظر شما چیه

شاکی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 12:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای امام جمعه کاش یه سه سال زودتر به رفیق 40ساله اتان گفته بودید تا مشکل جاده رو حل میکرد واین همه ادم زودتر پیش خدا نمیرفتن

عسکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 12:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنظرم این بحث امامزاده را به دستان با کفایت جناب دکتر طالبی بسپارن چون ایشون در ماست مالی و توجیه کردن استادند
حداقل دوبار برسر پدرمعنوی شهر در خصوص انتصاب فرماندار …..

حامی ولایت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا را شاهد را می گیرم به حضرت زهرا قسم نمی خواستم این حرفها را بزنم بله اجازه دهید رفتم پیش دکتر گوشم سنگین شده چشمم خوب نمی بیند گفتند ضربه خورده گفتم یادم نیست به حضرت عباس در زمان امام سیلی خوردم آنچنان سیلی خوردم که سوتش در گوشم هست گفتند گوش شما ضربه دیده علت نورکم چشم از ضربه است.

حاج اقا بنظرتون یه سیلی زمان امام مهمتره یا هفت سال مثل تربتی رییس اوقاف بافق تو زندانهای عراق کابل و سیلی بخوری اونم برای امام وانقلاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 1:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یک خبر بد دیگه دارم
تاحالا چند باری نماز جمعه رفته بودم
ولی دیگه نمیرم
من اولین ریزشی آقام در نماز جمعه

شهروند بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 1:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنگر مغز داستان چیست.آیا میشود امام جمعه شهرمان به خاطر تنها کتیبه ای اینگونه پریشان حال گردند .من باور نمیکنم. شاید پشت پرده خبر های دیگری باشد که ما خبر نداریم .بهر حال مردم بافق مسائل مهمتری دارند که باید به ان بپردازند.

حاجی فدائیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 2:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کامنت محترم ۳۵ بنده هیچ ادعایی ندارم اماحرمت خودت حفظ کن.بازارمسکری اینجاجاش نیست.لطفاخودتون راجمع کنید

هی روزگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 2:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امان از اطرافیان امام جمعه که اتش بیار معرکه هستن برای منافعه خودشون این سید را سر بحثهای الکی اتشی میکنن وگرنه بعیده خود اقا دنبال اینچیزا باشه

یاحق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 2:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کار نیک باید در راه و رضای خداوند باشه نه بنده.. طرف حق باش تا پیش خدا عزیز باشی، و حقیقت را بپذیر

قربانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 3:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت بر کامنت 63 وگرنه اقا خودشون اینقدر درایت دارند که خوب و بد را تشخیص بدهند. به خوب نکته ای اشاره فرمودید. عامل بدبختی و عقب ماندگی بافق همین آقایون اتش بیار ه هستند.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 4:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای فداییه شما را همه میشناسن …. حالا دم از حرمت میزنی

شهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 4:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شنیده بودم هیت امنا ی جدید برنامه داشته خرج انتخابات اصولگراها را از امامزاده بده حالا چطور شده که اکبر قانعی و حسن نانوای اصولگرا علیه هیت امنا شدن شاید گفتن عزیزان خبری نیست پول مال نذورات مردمه شرمنده..

میثم از ابرکوه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 4:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و درود بر امام جمعه ی انقلابی مردم عزیز بافق
خدا به همراه ایشان

خادم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 11:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کامنت شماره 6 اقای رضا بافقی بهتر نیست موضوع را حضورا از بچه های هیت امنا بپرسی تا با شایعه قضاوت نکنی اکنون دیگر نزد خدا مسئولی تا نپرسیدی نظر نده.

    مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 7:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    درود بر کلامت خادم
    این هیئت امنا بنده خدا ،در دسترس همه مان هستند ولی چکنم ….
    …..
    عکس شهدا میزنیم و عکس شهدا عمل میکنیم.
    بنظرم باید امام جمعه از اوقاف تشکر کند که اسم ایشان را برداشته تا وجهه ایشان توسط عده ای ….نادان در بافق بیش از این خراب نشود.
    امام جمعه از این فرصت استفاده کند و با آنها که اسم ایشان را کتیبه امامزاده کرده اند برخورد کند
    پیشنهاد میکنم امام جمعه شخصا یا پسرشان بروند و بنر را بردارند تا این موضوع تمام شود

حاجی فدائیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 1:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ۶۶ بله اقای فدائیه روهمه میشناسند.حالااگه حضرتتان ازایشون ضربه ای خوردیدخب مواظب باشید.یا حداقل بابزرگترت ازخونه بیرون بیا.جواب دادن بتوخرج افتابه لحیمه.وخاموشی درجواب بلانسبت احمقی مث تو.هویت داری خودتومعرفی کن وگرنه هرشغالی تقلیدنعره شیره بلده.تمت هذه الکلام

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 6:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای فداییه شما کسی هستی که تا دیروز درگوشه وکنار علیه اقای رفسجانی حرف میزدی که الحمد الله امام خامنه ای جواب همه شما را داد ن بروید دنبال حق ومردم هشیارن

حاجی فدائیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 10:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب علیرضا.هاشمی رفسنجانی عالم وسیاستمداری نخبه
بودکه شایدرمزورموزات خودش رابگوربردوماعددی نیستیم که بخواهیم علیه اوحرفی نامربوط بزنیم.اماهرشهروندایرانی حق انتقادبجادارد.امافی الجمله بایدتابع ولی أمربود.موفق باشید

دوست خوب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 11:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شاگردان حضرت عیسی علیه السلام از آن حضرت سوال کردند با چه کسانی مجالست کنیم؟
آن حضرت در جواب فرمودند: باکسی که 3 ویژگی داشته باشد:
1 دیدارش ،شما را به یاد خدا بیندازد
2 صحبتش به علم شما بیفزاید
3 عملش شما را به آخرت مشتاق کند
الکافی،کلینی،ج1،ص39

امیرحسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 12:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای قاسم زاده چرا حمایتها وطومارهایی که توسط خانواده شهدا وروحانیت واقشارمختلف به حمایت امام جمعه عزیز هست را اطلاع رسانی نمیکنید

    طومار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 2:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    چند تا طومار میخوای برات بنویسم و امضاجمع کنم , خودتون هم میدونید این امضاها همش از روی تعارف و رودربایستی است.

جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 2:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای سلیمانی دوست داریم واقعا مظلوم هستی مثل جدت

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 11:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب امیر حسین طوماری که بردارید ببرید تو مسجد بزارین جلو مردم که امضا کنید ،اگر گذاشتید بیرون از مسجد که مردم رودروایسی نداشته باشن معلوم میشه چند نفر امضا میکنن.

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 9:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شنیده شده طوماررادرب منزل یکی ازپدران شهداکه برده بودنداون پدرگفته بودچگونه روزقیامت جواب بدم وازامضاخودداری کرده بود

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 9:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای سلیمانی یک عالم مردم دار.ازاده انقلاب.خدمتگزار خانواده شهدا ومونس بسیجیان بوده وهست ودرحال حاضرامام جمعه ماست وما هم تا اخرین لحظه ازایشان حمایت میکنیم

    مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 11:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    بنده هم قبول دارم , ولی تو این یک موضوع انتظار این رفتار را از ایشون نداشتم

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 5:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا را شکر که افق کویر با مصاحبه اش مردم را اگاه کرد ومشخص شد چه کسی اتیش روشن کرده؟

    مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 11:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    مگه تا حالا خواب بودی , خب خود آقای تربتی با شجاعت و صداقت خودش گفته بود , راستی خانواده شهدا که به دفتر امام جمعه رفته بودن چند نفر بودن ? ببخشید حواسم نبود آقای بلبلی نیا که باشن از طرف همه خانواده شهدا تصمیم میگیرن و بجای همه حساب میشن

بافقي زاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 اسفند 1395 - 3:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام باز سياست انگليسي تفرقه بيانداز حكومت كن ثروت سنگ آهن بافق راببر شروع شد

سید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 7:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقا همه اینها از اقای…..خط میگیرند

You cannot copy content of this page