بسیج همواره در همه عرصه های خدمت رسانی جلودار است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 11 شهریور 1391
باقیان :
بسیج همواره در همه عرصه های خدمت رسانی جلودار است .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در دیدار کارکنان سپاه با فرماندار بافق که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند انجام شد با گرامیداشت سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر اظهار داشت : شهیدان باهنر و رجایی بواسطه خدمت بی منتشان در تاریخ جاودانه شدند.
بمانعلی باقیان با تشکر از تلاش های بی دریغ فرماندار بافق و مسوولان شهرستان افزود: امروز بسیجیان هم با پیروی از مکتب سرخ شهادت همواره د رهمه عرصه های اقتصادی و فرهنگی پیشقدم و جلودار است .
وی حفاظت از اسلام، ولايت، تحقق آرمانهاي امام و شهدا و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب را از جمله وظايف بسيجيان عنوان كرد و گفت: بسيج در جنگ به درستي و با افتخار درخشيد و امروز نيز بسيج با بصيرت، تلاش مضاعف و كار بايد به پيش برود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با ارائه گزارشی از عملکرد این ناحیه  بیان داشت : بسیجیان شهرستان بافق هم با تلاش و کوشش خود کارنامه درخشانی درزمینه عمران و آبادانی شهرستان و برنامه های فرهنگی دارند که این موفقیت ها همگی مرهون همدلی و همراهی همه مسئلان شهرستان با بسیج است .
فرماندار بافق نیز دراین نشست  با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان این هفته گفت : گرچه عمر خدمات این شهیدان کوتاه بود و لی باعث منشا خیر و برکات فراوانی در کشور شدند.
حسین ندافیان با اشاره به دستاوردهای بسیار بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی افزود: شهید رجایی و شهید باهنر به واقع الگوی كامل خدمت رسانی به مردم هستند چرا كه آنها جان خویش را نیز در راستای خدمت به مردم و كشور نثار كردند.
وی تصریح کرد: به برکت رشادتها و جانفشانی های فرزندان رشید این مرز و بوم، غیرت و همت والای جوانان عالم و فرهیخته ایران، کشور در مسیر پیشرفت و توسعه گامهای اساسی برداشته و قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می کند.
ندافیان با تشکر از حضور فعال بسیج در همه صحنه ها خاطر نشان کرد: بسیج نقش بسزایی در انسجام بخشی ملت مسلمان ایران داشته است، بسیج با اراده، اخلاص و انسجام بخشی ملت مسلمان باعث اقتدار این نظام شد و همه پیروزی این نظام براساس نقش بسیج بوده است.
وی بسیجی بودن خود را از افتخارات خود عنوان کرد و بیان داشت :امروز انقلاب با حضور فعال بسیج به پیشرفت هایی دست یافته است و بسیج دشمنان اسلام و انقلاب را به چالش کشیده است .
در پایان این نشست کارکنان ناحیه مقاومت ضمن  بیان گزارشی از عملکرد و فعالیت واحد های بسیج بافق در عرصه های مختلف عمرانی و فرهنگی به فرماندار بافق پیشنهاداتی را نیز در زمینه برنامه های شهرستان ارائه کردند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page