مهره های بیگانه به اقتدار ایران در اجلاس غیر متعهدها اعتراف کردند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 10 شهریور 1391
امام جمعه بافق
مهره های بیگانه به اقتدار ایران در اجلاس غیر متعهدها اعتراف کردند
اقتدار و شرف عزت ایران در اجلاس عدم تعهد بر همگان آشکار شد و مهرهای بیگانه هم به قتدار ایران اعتراف کردند .
به گزارش واحد مرکزی خبر  حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بافق بااشاره به نتایج بسیار خوب برگزاری اجلاس عدم تهعد در ایران اظهار داشت : حضور باشکوه سران کشورهای غیر متعهد در این اجلاس موجب شناسایی قدرت ایران در جهان شد و به ادعاهای دروغین استکبار جهانی پایان داد.
امام جمعه بافق با بیان اینکه آمریکا و هم دستانش  تمام تلاش خود را برای عدم برگزاری این اجلاس به کار گرفته بودند افزود: با وجود این اقدامات حضور کشورها در این اجلاس بی نظیر است .
وی نتایج اجلاس را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت : این اجلاس اثرات بسیار خوبی برای اقتصاد کشور به ارمغان می اورد که در رشد و بالندگی کشور موثر است .
سلیمانی همچنین با اشاره به  سخنان مقام معظم رهبری در این اجلاس تصریح کرد: این سخنان در به گوش جهانیان رساند که ما حکومتی را می خواهیم که از بطن مردم برخاسته باشد و در راستای خدمت به مردم و عدالت حرکت کند.
وی افزود : در حالی که غرب مساله انزوای ایران را مطرح می کند برگزاری این اجلاس می تواند گامی بسیار بزرگ در جهت معرفی کشور ایران به جهان باشد.
امام جمعه باقق افزود: اجلاس سران غیرمتعهد ها می تواند زمینه روابط خوبی برای توسعه و عمران و آبادانی کشور را با کشورهای دنیا ایجاد کند.
سلیمانی با بیان اینکه ایران با دست پر و پیروزمندان از این اجلاس بیرون خواهد آمد بیان داشت : محکومیت تروریسم و دفاع از حقوق ملت های مسلمان و جهان از دستاوردهای بزرگ این اجلاس است .
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مسئولان نظام در هفته دولت با مقام معظم رهبری بیان داشت :دولتمردان نظام با پیروی از منویات مقام معظم رهبری نقاط قوت را دنبال و نسیبت به رفع نقاط منفی و ضعفها تلاش کنند.
وی وحدت و همدلی مسئولان  کشور را عامل پیشرفت و توسعه عنوان کرد و افزود: انسجام مجموعه حکومت و سران سه قوه رمز پیروزی و ثبات نظام است .
سلیمانی همچنین در ادامه سخنان خود با گرامیداشت  شهادت ایت الله قدوسی بیان داشت : شخصیت این شهید بزرگوار الگویی کامل از یک انسان پاک و وارسته است که خاطراتش همیشه  جاودانه خواهد ماند.
بافق / عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page