فردا جلسه دادگاه تجدید نظر محمد حسن تشکری برگزار می‌شود

دسته: عمومی
۶ دیدگاه
شنبه - 30 بهمن 1395

وکیل کارگران معدن سنگ آهن مرکز ی بافق می گوید فردا (یکشنبه/1 اسفند) جلسه رسیدگی به پرونده «محمد حسن تشکری» کارگر معدن سنگ آهن بافق برگزار می شود. جداری فروغی «امیدوار» است که حکم برائت موکل‌اش صادر شود.

«محمد علی جداری فروغی» وکیل کارگران  معدن سنگ آهن مرکز ی بافق به ایلنا می‌گوید که قرار است برای ساعت 10 صبح فردا (یکشنبه اول  اسفند) جلسه پرونده «محمد حسن تشکری» کارگر معدن سنگ آهن بافق و عضو شورای شهر بافق در دادگاه تجدید نظر  استان یزد برگزار شود.

وی گفت: از آنجا که دلایل کافی برای محکومیت محمد حسن تشکری وجود ندارد در لایحه تقدیمی به دادگاه تجدید نظر موضوع تبرئه وی را خواستار شده‌ایم که امیدواریم در نهایت حکم برائت وی صادر شود.

جداری فروغی با یادآوری اینکه در راستای برگزاری همین جلسه صبح امروز برای مطالعه پرونده موکل خود به شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان یزد مراجعه کرده بود، گفت: پیش از این شعبه 105 دادگاه کیفری 2 یزد به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی برای آقای تشکری مجازات تحمل  11 ماه حبس و 50 ضربه شلاق تعلیقی را تعیین کرده بود که در همین رابطه با استفاده از حق قانونی اعتراض درخواست تجدید نظر به محضر دادگاه ارائه شده‌است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
تفکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 3:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خود کرده را تدبیر نیست

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 بهمن 1395 - 8:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای تشکری شما بااشتباهت به بعضی آقایون شورا فرصت قدرت نمایی دادی و بعضی آقایون به جاهایی رسیدن که تو برای اونا جاده راصاف کردی….

پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 10:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و درود
ان زمان که نگاه به پشت سر خود می کنی و کسی نیست ……همه رفته اند …..

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 12:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای تشکری با سلام
امیدوارم حکم برائت شما صادر شود هر چند به دفاع از حق بر خواستید

رضایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 2:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سال اول خوب قدرتنمایی کرد ولی خطاهای مرتکب شد که مورد نظر سایر اعضا شورا نبود. مثل لابیگری برای آوردن فرماندار غیربومی که از همونجا ضربه خورد

دلسرد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 11:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب تشکری عزیز زحمات و رنجهای زیادی در طول سالیان متمادی از همان سال 79 و90 و 93 بخاطر بافق و کارکنان شرکت سنگ آهن متحمل شدند .استقامت و رک گویی و عدم ساخت و پاخت از ویژگیهای این عزیز می باشد که نمادی از شجاعت یک بافقی دارالشجاعه را به نمایش گذاشت.و تا ابد از افتخارات بافق خواهند بود.افراط و تفریط اگر از شخصیت والای ایشان حذف شود میتوان در پست های بالاتر به نفع شهر و استان استفاده کرد ولی حیف که این سیستم و این روند، چنین افرادی را طرد خواهد نمود.انشالله با صدور حکم برائت ایشان شاهد استفاده بهینه از اطلاعات و تجربیات این عزیز در آینده باشیم هرچند به مذاق خیلی ها خوش نمیاید.

You cannot copy content of this page