پرداخت معوقات کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تا پایان سال

دسته: عمومی
۱۰ دیدگاه
یکشنبه - 1 اسفند 1395

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق از پرداخت معوقات کارگران تا پایان سال خبر داد.
محمد جواد عسکری با بیان اینکه عیدی، بسته های نورزوی و همچنین بن خرید کالا تا پایان سال به کارگران پرداخت می شود گفت: پرداخت بن به عنوان یک کار بزرگ در فیش حقوقی کارکنان واریز می شود.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به اینکه حدود دو ماه است که روزنه امید به شرکت بازگشته است بیان کرد: با وجود اینکه در حال حاضر بالاترین قیمت فروش سنگ مربوط به شرکت سنگ آهن مرکزی است اما در ماه به ۵۴ میلیارد تومان پول نیاز است تنها پرداختی حقوق ماهیانه ۲۷ میلیارد تومان می باشد.
وی همچنین با بیان اینکه معوقات بزودی بروز رسانی می شود عنوان کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد در طرح توسعه و حدود ۱۲۰ میلیارد تومان در گندله هزینه شده است و ماهیانه برای آنکه جلوی بیکار شدن ۳۷۰ نفر در سه چاهون گرفته شود باید بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان پول هزینه شود .
عسکری ادامه داد:  هر اقتصادانی می داند راه اندازی دو خط کنسانتره ۴ میلیون تن و زنده نگه داشتن چنین مجموعه ای در شرایط سخت اقتصادی چقدر سخت و دشوار است.
محمد جواد عسکری افزود: امروز با کشف و افزایش خوراک ۸۰ میلیون تنی در آنومالی شمالی و ۸ تن در میشدوان خوراک بیست سال آینده بافق تامین شده است.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن همچنین تصریح کرد:اگر چنین ذخیره ای مد نظر قرار نمی گرفت کارخانه فراوری تعطیل و کسی هم قرار نبود به ما خوراک دهد شرکت در مزایده آنومالی شمالی به اندازه دو کارخانه اثر مثبت دارد و امید به زندگی و سرمایه گذاری در بافق بالا رفته است.
عسکری به پیشرفت 33.41 درصدی کارخانه گندله سازی سه چاهون بافق اشاره و اظهار کرد: با بهره برداری از این کارخانه در سال 97 علاوه بر اشتغال زایی، درآمد شرکت سنگ آهن روزانه 30 میلیارد ریال افزایش می یابد و اشتغالزایی ۸۰۰ نفر مستقیم و بالغ بر ۳ هزار نفر غیر مستقیم کاری بس بزرگ و ارزنده است.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به اینکه چرا برای کارکنان شرکت داروخانه تخصصی احداث نمی شود بیان کرد: احداث داروخانه تخصصی در دستور کار قرار ندارد اما با توجه به سوء استفاده از برخی از دفترچه های بازنشستگان شرکت بهداری واگذار و یکی از داروخانه های سطح شهر به این مکان منتقل می شود در صورت مشاهده تخلف از صورت وضعیت داروخانه ها کم شده و با پزشکان متخلف نیز برخورد صورت گرفته است.
وی در رابطه با آخرین وضعیت فولاد کسری نیز چنین گفت: در صورت تامین مالی کار عملیاتی فولاد اسفنجی ۲ میلیون تن سال آینده آغاز می شود.
این مقام مسئول در پاسخ به اینکه آیا برای اعلام پیشرفت پروژه ها معیار وزن دهی در نظر گرفته شده است یادآور شد:اگر قرارداد منظور باشد قرارداد برای خودش وزن هایی دارد مثلا هر آیتمی از قرارداد یک درصدی را نشان می دهد اما گزارشات در مورد گندله سازی طبق یک معیار و فرمتی که وزارت صنعت،معدن و تجارت ارايه می دهد بیان می شود و مبنای تصمیم گیری نیز بر همین منوال است.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در ارتباط با تصمیم گیری نهایی میدان ورودی اظهار داشت:چنانچه پیمانکار تا پایان سال کار را به اتمام نرساند کار توسط سید ابراهیم حسینی در راهسازی به پیمانکار دیگری تحویل می شود و با توجه به اینکه بخشداری و شهرداری نیز در این رابطه نمی تواند وارد عمل شود مبلغ دو میلیارد تومان به این طرح از سوی شرکت سنگ آهن با دلیل اینکه این میدان به بلوار سنگ آهن وصل می شود در نظر گرفته شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 7:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ممنون باید دعا به جون اقای عسکری کرد

مجتبي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 اسفند 1395 - 7:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
جا دارد از مديرعامل مردمي و دلسوز كمال تشكر را داشت و باشدكه خداوند متعال در اين راه پر فراز و نشيب پشتوانشان باشد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 6:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا کند این دفعه در حد شعار تبلیغاتی نباشد و به درد جوانان و مردم رسیدگی کنند و از فیش های نجومی برای قشر عادی کشور …

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 7:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من نمی دانم چطور اقای عسکری میتونه اینقدر دروغ بگه ومردم را نفهم وفراموش کار حساب کنه اقای عسکزی یادت هست تومسجد جامعتو سال 93 میگفتی من 27 ماهه گندله را راه اندازی میکنم یا سال 91 میگفتی گندله سه ساله را ه اندازی میکنم از سال 88 تا حالا گندله 33 درصد اون هم با اماری که خودت ارائه میکنی نه واقعی ، حالا انتظار داری مردم باور کنن تو سال 97 راه می اندازی واقعا اینقدر مردم را حالو حساب کردی ؟ یادت هست تو مسجد جامع میگفتی فولاد کسری هشت درصد پیشرفت فیزیکی داره وسه ساله راه اندازی میشه ، حالا معلوم شده که اصلا کوره بلند پشت اهوی نره !!! راستی انومالی شمالی رو که روس ها قبل از سال 1350 کشف کردن ومال شرکت بودودر زمانی که حضرتعالی مدیر حراست بودی به تهیه وتولید بخشیدت ، یادت رفته !!! حالا میگی من کشف کردم وعمرمعدن را بالا بردم ، اقای عسکری وقتی صحبت میکنی فکر کن افرادی هم هنوز هستن حافظه شونو از دست ندادن واز گذشته خبر دارن درسته بالا ها رو دیدی شاید برات دردسر بشن اقای عسکری اگر ریخت وپاش ها رو حذف کنی بااین همه پولی که شرکت داره مدیریت شرکت که هنر نیست بلکه طرح ها رو میتونی اجراکنی که هیچی خیابونا شهر هم میتونی طلا کاری کنی

3-حسین ر-ن می گه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 7:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام تشکرمیکنیم از مدیرعامل محترم بومی ودلسوزبرای ایجاداشتغال برای جوانان وپیشرفت جوارمعدنی وهمچنین شهرستان بافق انشاالله خداوندمتعال پشتیوانه تان باشدوروزبه روزبیشتربدرخشید

کارگر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 9:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
اکثر معادن اطراف در تدارک پرداخت حقوق بهمن ماه میباشند ولی ما هنوز حقوق آذر ماه را دریافت نکردیم و نمی دانم چرا مسئولین ، سنگ آهن مرکزی را با معادن کوچک و زغال سنگ مقایسه میکنند و می گویند خدا را شکر کنید که چراغ معدن را روشن نگه داشته ایم ….

بی خبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 9:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
صورت وضعیت کاری 370 نفر نیرو در سه چاهون در ماه به سه میلیارد نمیرسه ، نمیدانم مدیر این آمار بیش از 70 میلیارد را را از کی و از کجا در آورده است .

مهدیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 10:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام امیدوارم این وعده به موقع انجام بشه وهمچنین جوایز دانش آموزان کی داده میشود

حمیدرصا طالعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 2:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا عمرت بده مدیر بومی دستت را باید بوسيد

کارگر منصف باخبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 اسفند 1395 - 11:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوست گرامی 70ملیارد فقط هزینه برای حقوق 370 نفر نمیباشد برای کل هزینه های جانبی از قبیل تجهیزات ،اتشباری.باطله برداری ،اب وبرق و……..(ازشیر مرغ تا جان ادمیزاد)میباشد
ما از مدیر معدن که توانسته اند در این شرایط بحرانی ورکود شرکت را زنده نگه دارد تشکر می کنیم

You cannot copy content of this page