احداث و تكميل ٥ كيلومتر انتهاي مسير به سازمان همياري شهرداري ها واگذار شده است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 2 اسفند 1395

photo_2017-02-20_16-14-02

photo_2017-02-20_16-09-18

سرپرست فرمانداری به همراه شهردار و رئیس شورای شهر با مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان در محل كارگاه اين سازمان در مجتمع بين راهي مسجد ابوالفضل يك نشست مشترك داشتند و سپس از قطعه پایانی بزرگراه بافق- یزد بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این قطعه قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد به عنوان پیمانکار 5 کیلومتر ابتداي مسیر بزرگراه بافق – یزد در این بازدید در خصوص عملیات راهسازی گفت: این قطعه مسیر، از کیلومتر 41 شروع شده و تا کیلومتر 46 ادامه دارد.

علی افخمی افزود: عملیات راهسازی این 5 کیلومتر شامل 220 هزار متر مکعب خاکریزی و بیش از 65 هزار مترمکعب خاکبرداری دارد.

وی با اشاره به وضعیت بستر و سختی راهسازی این قطعه گفت: 90 درصد از عملیات خاکبرداری این 5 کیلومتر مربوط به ترانشه هایی با مقاطع سنگی است که در برخی از مکان ها نیاز به انفجار دارد.

محمد زاده رحمانی، سرپرست فرمانداری بافق در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از پیمانکار این قطعه خواستار تسریع و افزایش نيروي و ماشین آلات راهسازی در این 5 کیلومتر شد.

گفتنی است در ادامه سرپرست فرمانداری با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان از بلوار ورودی شهر ( بلوار شهید بهشتی) بازدید کردند که با توجه به گزارش شهردار بافق مقرر شد شهرداری با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان پيمانكار، مسیر رفت این بلوار را تا پایان سال بهسازی و آسفالت نماید.
منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 اسفند 1395 - 11:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود سپاس از اقای فرماندار محترم بافق که جدا پیگیر مسائل بافق هستند

رضا بافقی نسب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 اسفند 1395 - 6:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکرازفرمانداربافقبخاطر پیگیرشان خواستم به مسئولین استان یادداوری نمایم که قول اتمام جاده تا پایان سال95 یادشان نرود.اینجورکه ازگزارشات و صحبتها پیداست تا هفته دولت سال 96 هنوز خیلی مونده

You cannot copy content of this page