همایش بسیجیان و رزمندگان شهرستان بافق توسط کانون توسعه ارزش ها برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 11 شهریور 1391
جوکار در نشست کانون توسعه ارزشهای بافق:
نظام در نقطه عطف تاریخ قرار دارد / ترسیم راهبرد اساسی توسعه بافق
نماینده مردم یزد و صدوق گفت: راهبردهای اساسی و مدیریت رهبر معظم انقلاب در رویارویی با مشکلات، ایران را در نقطه عطف تاریخ قرار داده است.
  محمدصالح جوکار شامگاه جمعه در همایش کانون توسعه ارزشهای بافق با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم که در صحن امام زاده عبدالله بافق برگزار شد با اشاره به تلاش آمریکا برای برگزار نشدن اجلاس عدم تعهد ها در ایران اظهار داشت: این تلاش ها نشان از ضعف آنان دارد و حضور سران 118 کشور به همراهی رئیس سازمان ملل در ایران نشان از اقتدار نظام دارد.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نظام در نقطه عطف تاریخ قرار گرفته است و اخبار اجلاس مانند پتکی است که بر سر استکبار فرود می آید.
وی با بیان اینکه  امروز آمریکا نفوذی در منطقه ندارد تصریح کرد: امروز روز بیداری کشورهای اسلامی است .سرشت همه بشریت پاک است  و خود آمریکائیها هم دیگر  حاضر نیستند زیر بار برخی از ظلم و جورها بروند.
جوکار با اشاره به سخنان رئیس سازمان ملل در دیدار بار هبری و اجلاس ایران تصریح کرد: امروز ایران در معادلات سیاسی اقتصادی دنیا نقش دارد و باید به معادلات جهان بازگردد.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس غیر متعهدها اشاره کرد و بیان داشت: تغییر ساختار سازمان ملل و شورای امنیت موضوعی است که کشورهای غیر متعهد باید برای ادامه کار خود به آن توجه جدی داشته باشند تا حقوق مظلومان و مسلمانان پایمال نشود.
وی به پاشیدگی گفتمان های آمریکایی در منطقه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در سایه مدیریت رهبری شجاع در گذشته و حال در گفتمان سازی و نظریه پردازی همواره پیشرو بوده است.
جوکار با اشاره به بی اثر بودن تحریم ها افزود: مصمم بودن کشور جمهوری اسلامی ایران را در گذر از تحریم ها باعث بی اثر شدن فشارهای غرب علیه نظام شد.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای غربی عنوان می کردند که ایران با این تحریم ها  تسلیم می شود و آنها گستاخی زیادی کرده اند.
وی تصریح کرد: جدیت ایران در دستیابی به موفقیت های هسته ای باعث تعجب و درماندگی کشورهای غربی شده است.
جوکار بیان داشت: مقابله با دانشمندان هسته ای و ترور آنها توسط موساد نتوانست هیچ خللی در موفقیت های هسته ای و روحیه دانشمندان اتمی ایران وارد کند.
وی در ادامه تصریح کرد: در عرصه دفاعی در طول 8 سال دفاع مقدس ما حتی سیم خاردار را از خارج وارد می کردیم و همین کشور ترکیه یک محموله سیم خاردار ما را توقیف کرد.
جوکار عنوان کرد: امروز ما جزء ده کشور دنیا هستیم که موشک های نسل جدید بالستیک تولید می کنیم همه پیشرفت ها در سایه تحریم بوده و ایثار و از خودگذشتگی بوده است.
وی گفت: حضور رهبری در همه صحنه ها و مدیریت و ترسیم  نقشه جامع برای کشور است، بحث های پژوهش رسمیت پیدا کرده است  و دانشگاهیان  و جامعه علمی امروز در این مسیر پیشرو است.
جوکار به تدوین نقشه جامع فرهنگی توسط مقام معظم رهبری افزود: امروز کشور رسالتی دارد و این انقلاب، انقلاب الهی است و با عنایت به الطاف الهی هم به پیشرف خود تا عصر ظهور ادامه می دهد.
وی به نقش رهبری در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت : آنچه که مهم بود حضرت امام با تلفیق ایثار و معنویت با سرشت پاک انسانها چنان قدرتی را تولید کرد که موازنه قوا درمنطقه را بهم زد.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمنان از روز اول که نقشه جنگ را طراحی کردند قرار بر این بود که ایران تجزیه شود و سناتورهای آمریکایی می خواستند ریشه ملت ما را بخشکانند ولی امروز خودشان در گردابی افتادند که  به زودی ریشه آنان خشکیده خواهد شد.
جوکار به گذر از تحریم ها اشاره کرد و بیان داشت: 33 سال جنگ و تحریم در عرصه ‌های اقتصادی و نظامی و فرهنگی نتیجه جز موفقیت وصدور انقلاب به دنیا نداشته است.
وی با اشاره به خاطراتی از خانوادهای شهدا در دیدار با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: روحیه ایثارگری و صبوری خانواده های شهدا انقلاب را بیمه کرده است.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات خاورمیانه و بیداری اسلامی بیان داشت: بیداری اسلامی در منطقه هرگز به ذهن کور کشورهای غربی هم نیامده بود و این انقلاب ها را هیچگاه نمی توانند درک کنند.
وی افزود: تحولات مصر و رشادت های مردم مسمان این کشور، تلاش های آمریکا و هم پیمانانش را برای جلوه دادن عدم موفقیت انقلاب ها بی اثر کرده است.
جوکار اظهار داشت: با ایجاد تحولات در منطقه، غربی ها عقب نشینی کرده و برای امنیت رژیم صهیونیست برنامه ریزی می کنند که  این راهبرد آنها در منطقه است که بازهم با شکست مواجه شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان شکست الگوی مدیریتی غرب در عراق افزود: هلال مقاومت به هم متصل شده و همه کشورهای مسلمان زنجیر وار به هم وصل شدند و آنها در سوریه وارد شدند تا این وحدت را خدشه دار کنند و فشار آوردند به سران سوریه تا دست ازمقاومت دست بردارد.
ترسیم راهبرد اساسی توسعه بافق ضروری است
نماینده مردم یزد و صدوق با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان گفت: مسئولان باید با همدلی و وحدت و تلاش و خدمت راهبردهای اساسی برای توسعه شهرستان بافق ترسیم کنند.
محمد صالح جوکار بر ضرورت ایجاد صنایع جوارمعدنی در بافق تاکید کرد و افزود: وجود معادن ارزشمند و ذخایر بالای آن در این شهرستان باید نگاه ویژه ای در زمینه فراوری سنگ آهن در بافق داشته باشیم.
وی ایجاد اشتغال را در بافق ضروری عنوان کرد و بیان داشت: سرمایه های عظیم این شهرستان را باید با همفکری و تعامل و برنامه ریزی مدیران به سمت و سوی تعالی و رشد این شهرستان هدایت کرد.
وی از تلاش و همدلی مسئولان شهرستان بافق برای حل مشکلات این شهرستان تقدیر کرد و افزود: توکل به خدا و روحیه خدمت گذاری به مردم در مسولان امروز باید به اوج خود باشد و اگر صف مسولان با مردم امروز جدا نشود مشکلی پیش نخواهد آمد.
وی با اشاره به قدمت تاریخی بسیار زیاد استان یزد گفت: استان یزد مهد تمدن و فرهنگ است و از این رو باید برای حل مشکلات اساسی و زیربنایی آن از جمله آب به هر قیمتی اقدام کرد.
جوکار با اعلام آمادگی خود برای همکاری با مسولان شهرستان برای رسیدگی به مسائل مردم عنوان کرد: مشت آهنینی که از اراده مردم خلق می شود کارساز است و باید قدر دان این مردم باشیم/عبداللهی

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page