سخت ترین «تیتر خبر» سال 94:انتخابات در حوزه مهریز ۲ مرحله ای شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 8 اسفند 1395

یکسال پیش در چنین روزی و در حالی که نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیگر حوزه های انتخابیه استان و بسیاری از شهرستانهای کشور اعلام شده بود هیچ خبر رسمی ای نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه مهریز را اعلام نمی کرد تا اینکه ؛خبر ساعت ۱۹ رادیو از دو مرحله ای شدن انتخابات در این حوزه انتخابیه خبر داد.

معاون استاندار یزد گفت: “محمدرضا بابایی” و “محمدرضا صباغیان” پس از رقابت در دور اول رقابت‌ها و عدم کسب حد نصاب لازم در تعداد آرا، رقابت خود را در مرحله دوم ادامه می‌دهند.

محمدعلی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: با اتمام شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بهاباد، بافق و خاتم، “محمدرضا صباغیان بافقی” با اخذ ۲۷ هزار و ۴۸۳ رای به عنوان نفر اول معرفی شد.

وی مشارکت مردم در این حوزه را ۹۴ و ۸۴ صدم درصد دانست و افزود: در این حوزه “محمدرضا بابایی” با ۲۲ هزار و ۱۴۱ به عنوان نفر دوم در بین کاندیداهای حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تعداد آرای ماخوذه این حوزه را ۱۱۵ هزار و ۴۳ رای دانست و گفت: با توجه به اینکه آرای صباغیان در این مرحله از انتخابات نتوانست به حد نصاب لازم برسد، کار  انتخابات به دور دوم کشیده شد و وی رقابت خود با محمدرضا بابایی را در دوره دوم انتخابات ادامه می‌دهد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page