یادمان شهدای طلاب بافق برگزار می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 11 شهریور 1391
همزمان با شهادت امام صادق(ع)/
یادمان شهدای طلاب بافق برگزار می شود
بافق – خبرگزاری مهر: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) یادمان شهدای طلبه شهرستان بافق برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر امام جمعه بافق صبح شنبه در نشست برنامه ریزی یادمان شهدای طلبه با حضور، رئیس حوزه علمیه امام صادق بافق فرماندار بافق، فرمانده ناحیه بسیج بافق و جمعی از طلاب این شهرستان و مسئولان محلی با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور روحانیت در دفاع مقدس در دو بعد رزمی و تبلیغی بیش از هر حضوری  جلوه گر یود.

وی افزود: طلاب و روحانیان  با حضور در خط مقدم جبهه و سنگرهای رزمندگان اسلام و پوشیدن لباس رزم و به دست گرفتن اسلحه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی روحیه رزمندگان اسلام را تقویت می کرد.

فرمانده بسیج طلاب نیز در این نشست با ارائه گزارش از برنامه های یادمان شهدای طلاب  بیان داشت: نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس می‌تواند به عنوان بهترین الگو برای نسل جوان معرفی شود.

حجت الاسلام هاشمی برنامه های این یادواره را تشریح کرد و افزود: به منظور پاسداشت ایثارگری های شهدای طلبه در دوران دفاع مقدس یادمان شهدای طلبه با حضور خانواده این شهدا برگزار می شود.

فرماندار بافق هم در ابن نشست با بیان اقدامات انجام شده در عرصه های مختلف فرهنگی و عمرانی گفت: برگزاری یادمان شهدای طلبه هرچه باشکوهتر باید برگزار شود.

حسین ندافیان راه شهدا را راه جاودانگی و ماندگاری عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا هموار در مسیر پیشرفت و بالندگی در حرکت است که این موفقیت ها همگی مرهون جانفشانی های شهدای انقلاب است.

در پایان این جلسه شرکت کنندگان با بیان ایده های فرهنگی خود جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم یادواره شهدای طلاب برنامه ریزی کردند.

دعوت از خانواده شهدا، سرکشی به خانواده شهدای طلبه بافق، اجرای برنامه های فرهنگی، چاپ و توزیع بروشور وصیتامه شهدای طلاب، از مهمترین برنامه های این یادمان است.

یادمان شهدای طلبه بافق در روزهای 20 و 21 و 22 شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام بحرالعلوم در حوزه علیمه امام صادق (ع) بافق برگزار می شود.

به گزارش مهر، شهرستان بافق 10 طلبه شهید تقدیم انقلاب کرده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page