نشست بررسی توانمندی های شهرستان بافق در سه حوزه میراث فرهنگی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی یزد برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 14 اسفند 1395

photo_2017-03-04_20-13-07

photo_2017-03-04_20-13-10

نشست بررسی توانمندیهای شهرستان بافق در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی یزد و چند تن از مسئولین میراث فرهنگی استان، فرماندار بافق، شهردار، شورای شهر و بخشدار شهرستان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان در این جلسه گفت: شهرستان بافق دارای جاذبه های بالایی در گردشگری میباشد که می توان به کویر زیبای بافق نام برد که توانسته گردشگران زیادی را به این شهرستان وارد نماید و وجود دو کمپ کویرنوردی باعث رونق بیشتر گردشگری در این شهرستان گردیده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه نوروز 96 یک نوروز متفاوت خواهیم داشت ، بیان داشت: نوروز امسال در واقع تنها یک مناسبت ملی است و مردم و گروه‌های مختلف می‌توانند به صورت یکپارچه برای سفرهای خود برنامه ریزی کنند.

دانش تصریح کرد:به‌طور قطع، همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف شهرستان در اجرای برنامه‌های ستاد بسیار مهم است و موجب رضایتمندی مسافران نوروزی خواهد بود.

فرماندار شهرستان بافق نیز، در این جلسه با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌ها و همچنین فعال شدن کیمته های ستاد خدمات سفر قبل از نوروز و پر رنگ تر شدن بازارچه های صنایع دستی در این ایام در شهرستان گفت: همه عزیزان باید سعی کنند با همکاری و اقدامات مشترک ایام خوبی برای مسافران نوروزی در شهرستان فراهم کنند.

وی در ادامه افزود: در خصوص ستاد خدمات سفر شهرستان جلسات مربوطه در چندین نوبت برگزار شده و شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی میباشد.

وی از برگزاره دو جشنواره، سمپوزیوم ساخت مجسمه هنرمندان و مشاهیر و مفاخر و برگزاری جنگهای شاد در ایام نوروز سال 1396 خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page