لزوم تعامل همه جانبه رسانه با صعنت و معدن برای توسعه پایدار

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 17 اسفند 1395

photo_2017-03-07_07-46-09

مدیر روابط عمومی سنگ آهن بافق گفت: رسانه ها پل ارتباطی برای ارایه خدمات بیشتر و معرفی پتانسیلهای موجود در استان هستند.

رضا فلاح مبارکه در جلسه هم اندیشی خبرنگاران آزاد شهرستانهای استان که با حضور معاون خبر صدا و سیمای استان یزد در محل هتل نیکان برگزار شد، شرکت کرد.

مدیر روابط عمومی سنگ آهن بافق با حضور در در این جلسه ضمن خیر مقدم به خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای استان به گفتگو و تبادل نظر با معاون خبر صدا و سیمای استان یزد پرداخت .
وی گفت: تعامل بین معدن ، صنعت و رسانه ها را از جمله راهکارهای توسعه همه جانبه در استان یزد دانست و گفت : صنایع و معادن استان باید با استفاده از رسانه ها و با معرفی پتاسیلهای تولیدی و گردشگری استان فضای مناسب برای توسعه پایدار فرهنگی و اقتصادی فراهم نموده و در این راستا همراه با رسانه ها و مدیران ارشد استان گام بردارند.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق خواستار تعامل بیشتر رسانه ها بعنوان پل ارتباطی برای ارایه خدمات بیشتر و معرفی پتاسیلهای موجود در بخشهای مختلف استان شد .

رضا فلاح مبارکه ، ضمن تقدیر از انعکاس خوب خبرهای شهرستان بافق توسط “عبداللهی”خبرنگار آزاد شهرستان بافق خواستار تعامل بیشتر برای رسانه ایی کردن پتاسیلهای این شهرستان شد, .
وی با اعلام اینکه امسال برنامه زنده شبکه استانی یزد ، تحویل سال نو از شهرستان بافق و به میزبانی سنگ آهن مرکزی بافق گفت : امیدوارم با تعامل بیشتر بتوان خدمات بیشتری را به مردم ارایه داد .

photo_2017-03-07_07-46-05


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
سیدفخر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 6:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام درود برمدیرفعال وپویای روابط عمومی انسانی خوش ذوق فعال مهربان دوست داشتنی انسانی باافکارهایی بزرگ مردی شجاع کاش مدیران بالا دستی ایشون کمی از ایشون یاد می‌گرفتند. ایشون باید درمرکز استان یا پایتخت خدمت کند

You cannot copy content of this page