سنگ اندازیها و منفعت طلبي يك شركت پیمانکار در جاده بافق – یزد تمامی ندارد

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
جمعه - 20 اسفند 1395

در حالی که قرار بود بنا به قول مسؤلین استانی و کشوری جاده بافق – یزد تا پایان سال 95 بصورت کامل دوبانده شود و با آمدن فرماندار جدید  و همت دیگر مسؤلین استان عملیاتی شدن این پروژه شتابی قابل توجه گرفته بود خبر های رسیده به «بافق فردا »حاکی از آن است يك شركت پیمانکار كه طرف قرارداد شركت … به عنوان پيمانكار اصلی این جاده محسوب مي شود مدتی است نه تنها به وظایف خود در زمینه اتمام پروژه جامه عمل نپوشانده بلکه سنگ اندازیهایی را در مسیر پیمانکار دوم جاده آغاز نموده است.
این خبر می افزاید هم اکنون که به آغاز سفرهای نوروزی نزدیک می شویم و حدود 5 کیلومتر دیگر از این جاده آماده قیرپاشی گردیده است متاسفانه این پیمانکار نه تنها از آسفالت اين قطعه امتناع ورزیده بلكه در كار سازمان همياري كه كار جهادي خود را از سمت پل اسدي شروع كرده نيز اخلال ايجاد نموده است.
لازم به ذکر است در جريان مصاحبه خبري اخير مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي متاسفانه مشخص شد يكي از مديران شركت راهسازي مذكور كه در سال گذشته اقدام به احداث كارخانه آسفالت نيز در اين منطقه نموده، حتي در اختلاف افکنی بين مدیران معدنی و صنعتی شهر نيز نقش داشته و گويا ايجاد اختلاف و منفعت طلبي خود را بر انجام كار خوب و بردن سود عادلانه در شهرستان ترجيح مي دهد.
کاش سرنوشت اين پروژه به كسي كه هنوز عملكرد نامطلوب او در كنارگذر يزد از اذهان فراموش نشده است سپرده نمی شد و شرايط براي كار پيمانكاران متعهد و دلسوز در اين پروژه فراهم و مسئولين شهرستان و بخصوص شهرداري و بخشداري نيز در واگذاري پروژه هاي مختلف به اینگونه پیمانکاران، كمي احتياط به خرج داده و يا بعضا تجديد نظر كنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهر آشوب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 اسفند 1395 - 7:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه شنیده می شود که شرکت مذکور اجازه رشد شرکت های بافقی را نیز نمی دهد. بگونه ای که با نفروختن آسفالت به شرکت های بافقی و هماهنگی با کارخانه های آسفالت اطراف اجازه فعالیت را از دیگران گرفته است. بسیار مهم است که مسئولان حواسشان به چنین مسائلی باشد.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 اسفند 1395 - 12:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بااین گونه افراد باید با شدت برخورد کرد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 اسفند 1395 - 7:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه فرماندار محترم ومدیران سنگ اهن وشهردار محترم که حق این مردم توسط این پیمانکار به ظاهر مسلمان تضعیف نشودودر انتخاب پیمانکار جدید صلاحیتها وعملکردهای گذشته مد نظر قرار گیرد نه اینکه رفاقتی وسفارشی عمل شود

رضا بافقی نسب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 21 اسفند 1395 - 6:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خوش بحال مردم بافق که یک پیمانکار تصمیم گیری مهمترین پروژه شهرشون را دردست داره وخوش بحال تر مسعولینی که نظارگر این تصمیمات هستند. مظلوم بودن ومظلوم نگه داشته شدن یعنی همین که حق مردم را بدیم بدست یه عده …..ن

حاجی میرزاقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 21 اسفند 1395 - 11:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از مسئولین بخصوص استاندارمحترم و فرماندار محترم و اقای طالعی معاون فرماندار از وعدیکه در روز یکه جاده بافق را بستن دادن به مردم که تا اخر سال 95 جاده تمام میشود اینها همش در دهان مردم گذاشتن است اقای امام جمعه محترم که در نماز گفتید که به آقای شهیدی به بافق آمدن درمورد جاده گفتید که پیگیری کردن همین بود که تو نماز جمعه گفته شد دیگر تمام شد یا یک شعار بود که به رخ مردم بکشید دیگه یادتان رفت

You cannot copy content of this page