راه اندازی دومین خط فیبر نوری بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 29 اسفند 1395

فرماندار بافق از بهره برداري از دومین فیبر نوری شهرستان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در سال جدید خبر داد.

محمد زاده رحمانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران بافق ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و خسته نباشید و خدا قوت به خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه در طول سال گذشت جهت رصد مشکلات مردم و دیده بانی عملکرد مسئولین ارتباط دو سویه ای را برقرار کردند که جا دارد از تلاش های آنان تقدیر و تشکر شود.

فرماندار بافق در این نشست با اشاره به سند چشم انداز توسعه شهرستان بیان کرد: 16 محور اصلی مدنظر قرار گرفته شده بود که محور بهره برداري از انرژي هاي نو نیز در این چشم انداز گنجانده شد.

وی همچنین با بیان اینکه در سال 95 کارهای زیرساختی از جمله گازرسانی به مركز شهرستان تقريبا به طور کامل انجام شده است عنوان کرد: بعد از تعطیلات سال جدید گازرسانی به روستاهای حاشیه شهر شروع و به مجتمع فولاد و آهن بافق نيز تزریق می شود.

زاده رحمانی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی گاز رسانی به منطقه سبزدشت در 15 فروردین ماه گفت: پیمانکار مشخص و تجهیز کارگاه کرده است و بزودی شاهد اجرایی شدن این طرح خواهیم بود.

فرماندار بافق با بیان اینکه عملیات خاکبرداری و زیرسازی مابقی محور بافق یزد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: 6 کیلومتر دیگر نیز آماده قیر پاشی و آسفالت است.
وي همچنین از آسفالت 20 کیلومتری محور بافق خرانق خبر داد و تصریح کرد: این محور با عرض 11 متر توسط شركت سنگ آهن مركزي در حال زیرسازی و آسفالت است.

وی اشاره ای نیز به پروژه دو خطه شدن راه آهن زرین شهر به بافق داشت و خاطر نشان کرد: این طرح در حال حاضر 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا الان 250 میلیارد تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در شهری چون بافق باعث تاسف است که در حوزه آموزش و پرورش هنور مدارس دو شیفته وجود دارد یادآور شد: به همت خیرین دو مدرسه به بهره برداری رسید و در حال حاضر 4 مدرسه خیری دیگر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که امیدواریم با پایان کار خیرین، اداره كل نوسازی و توسعه و تجهيز مدارس استان وارد عمل و پروژه را تكميل كند.

وی همچنین از افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) خبر داد و بیان کرد: اين طرح در هفته سلامت رسما مورد بهره برداری می رسد و پيمانكارپروژه بیمارستان 96 تختخوابی نیزتجهیز کارگاه نموده و كار را شروع كرده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page