اعزام دختران کاراته کا بافقی به مسابقات انتخابی تیم ملی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 14 فروردین 1396

۲۰۱۷۰۴۰۳_۱۸۲۹۵۷-1

رییس هییت کاراته شهرستان بافق از اعزام دختران کاراته کا به مسابقات انتخاب تیم ملی خبر داد.

محسن محمدی گفت: دختران کاراته کا بافقی از روز چهارشنبه ۱۶ فروردین به مدت سه روز در استان مرکزی شهرستان اراک به روی تاتامی می روند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر از دختران بافقی در مسابقات انتخابی تیم ملی در رده های نوجوانان ، جوانان و امید در رشته کومیته (مبارزه) حضور دارند اظهار داشت: ورزشکاران در تاریخهای ۱۶ و ۱٧ و ۱٨ فروردین ماه در شهر اراک با رقبای ملی پوش و سایر قهرمانان سراسر کشور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به رقابت می پردازند.

محمدی افزود:منیره اکبری ، ساجده دهقان ، زینب فتاحی و فاطمه بیگی نفرات اعزامی شهرستان بافق را تشکیل می دهند.

رییس هییت کاراته شهرستان بافق همچنین ادامه داد: دختران ورزشکار بافقی اردوی آماده سازی خود را در ایام نوروز در محل سالن رزمی مجموعه ورزشی آزادگان (مدرسه کاراته) زیر نظر سنسی منیره اکبری در سانس های صبح و عصر برگزار نمودند.

محمدی تصریح کرد:ضمنا نامبردگان پس از بازگشت از این مسابقات برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته کاتا (اجرای فرم) که در تاریخ ٩۶/۰۱/٣۱ در سالن کبکانیان تهران برگزار می گردد آماده می شوند.

وی خاطر نشان کرد:امیدواریم دعای خیر مسئولین و همشهریان بزرگوار بدرقه راه این عزیزان باشد و حضور پر رنگ این ورزشکاران در این رویداد مهم نوید بخش و سرآغاز سال ورزشی موفقیت آمیزی برای ورزش شهرستان باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page