تلاش برای معرفی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی+ تصاویر

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
چهارشنبه - 16 فروردین 1396

تقویم

IMG_20170405_095409

IMG_20170405_095411

photo_2017-04-04_20-35-24

کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی(ره) در راستای معرفی و شناساندن این مجاهد شهید در نوروز 96 به مسافرین و مردم بافق، فعالیت های مختلفی داشته که در ذیل به آنها می پردازیم:

– چاپ و توزیع تقویم اختصاصی ایشان با تکیه بر گفتمان سازی سخن تاریخی امام خمینی (ره) که می فرمایند: «هر کس بخواهد در این عصر مؤمنی را زیارت و دیدار کند که شیاطین تسلیم او می‌شوند و به دست او ایمان می‌آورند، مجاهد بافقی را ببیند». گفتنی است در سال گذشته تقویم ایشان با محوریت گفتمان سازی رهنمود راهبردی خود ایشان که می فرمایند: «غیر ممکن است کسی درب خانه امام زمان(عج) را بکوبد و در به روی او باز نشود.»؛ چاپ گردیده بود.

– چاپ و توزیع بروشور ایشان

– برپایی دو غرفه فرهنگی در طول ایام نوروز در امامزاده عبدالله علیه السلام و میدان تاریخی خان با محوریت توزیع رایگان و فروش با تخفیف محصولات فرهنگی ویژه ایشان از جمله تقویم، بروشور، تخته شاسی با چهار طرح و محتوای مختلف و در دو سایز a5 و a4 ، کتاب زندگی نامه ایشان و کتب مهدوی، نصب بنر های مختلف درباره شخصیت شناسی و سبک زندگی ایشان در اطراف غرفه، ارسال فایل های صوتی و تصویری ویژه ایشان از طریق برنامه شیرایت برای مردم و مسافرین و همچنین نمایش کلیپ های تصویری از طریق ویدئو پروژکتور در غرفه میدان خان.

– اجرای طرح اهدای شاخه گل و دعوت مسافرین نوروزی به حجاب برتر در کمپ گردشگری شهید برزگری و همچنین نصب بنر گفتمان حجاب در این کمپ در راستای ترویج فرهنگ حجاب و ادامه راه آیت الله بافقی.

– نصب بنر رهنمود ایشان در ورودی پارک آبشار.

در پایان از دعوت، همکاری و حمایت مسئولین آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام، میراث فرهنگی و شرکت پیش بافان سپهر ایساتیس، فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه بافق و روابط عمومی شهرداری تقدیر و تشکر می نمائیم.

روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
بی تعارف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 11:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا دست مریزاد. تو بعضی خبرا دیدم این کانون از مسئولین و خیرین میخواد که کمک مالی کنن، با این حال نمیذارید کار رو زمین بمونه، هر چند پول نداشته باشید

جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 11:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نمیدونم چجوری دست مریزاد و خداقوت بگم به شما بچه انقلابی های عزیز؛اما از مسئولین به خصوص مسئولین فرهنگی شهرستان میخوام که همه جوره(مالی و معنوی)حامی این جوونهای انقلابی باشن که توی این دوره زمونه کم اینجور جوون دغدغه مندی پیدا میشه…
ان شاالله که خدا به شما بچه های کانون آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی خیر بده…

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 11:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از زحمات شما در معرفی این شخصیت بزرگ دینی وبکار گیری راه و منش این بزرگوار در فعالیت های خود کمال تشکر و قدر دانی را دارم
خدا قوت ، خسته نباشید

You cannot copy content of this page