کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم در سال ۹۵ در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 16 فروردین 1396

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع مسئولان و مدیران انتظامی شهرستان از کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم در سال۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرهاد بیگلری” در جمع مسئولان و مدیران انتظامی شهرستان ضمن بیان سال “اقتصاد مقامتی؛ تولید و اشتغال” و تبریک ماه مبارک رجب، گفت: نیروی انتظامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” می تواند سهم بسیار خوب و ارزشمندی را در حوزه های مختلف به انجام برساند که انجام این امور، باعث گستردگی حوزه امنیت اقتصادی و به تبع آن، افزایش و رسد سرمایه گذاری و تولید و اشتغال می شود.

سرهنگ بیگلری ضمن بیان کاهش ۲۹ درصدی وقوع جرایم در سال ۹۵ ، افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر در همه حوزه ها موفق شدیم عملکرد خوبی را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی نیز همگام با سراسر استان به مدت ۱۸ روز به انجام وظیفه مشغول بودیم و با توجه به حفظ وضع جدید در رابطه با جرایم آمار چشمگیری داشتیم.

سرهنگ بیگلری ضمن بیان تقدیر و تشکر فرماندار بافق از اقدامات پلیس شهرستان در ایام نوروز، از تعاملات و ارتباطات نیروی انتظامی با مجموعه خود و دستگاه ها و سازمان های دیگر سخن گفت و افزود: باید غنای این ارتباطات حفظ شود تا به اهداف عالیه سازمان برسیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page