سرمایه یک هنرمند تجربه و استعداد اوست

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 16 فروردین 1396

IMG_8567.JPG

IMG_8573.JPG

IMG_8566.JPG

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ شب گذشته روسای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان بافق در دیدار با فرماندار این شهرستان و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در خصوص مسائل و دغدغه های فرهنگی و هنری گفت و گو کردند.
در ابتدا خانم کریمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق پیرامون عمکلرد حوزه انجمن ها و مشکلات پیش روی روسای انجمن های شهرستان مطالبی بیان کرد و از تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بافق خبر داد.
فرماندار بافق در ادامه از نشست هم اندیشی با هنرمندان اظهار خوشبختی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم امشب نشستي داشته باشیم كه خروجي آن موجب تغيير و تحول در وضعيت فرهنگ و هنر شهرستان شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه بنده با مقوله هنر بیگانه نیستم و اگر در برخي از هنرهاي هفت گانه سررشته ندارم، ليكن با اهالي آن حشر و نشر داشته ام.
محمد زاده رحماني در ادامه با بیان اینکه از سال 77 در كانون هنر رفت و آمد داشته و عضو يا مسئول انجمن اهل قلم بوده ام به بیان آثار و عملکرد خود در این زمینه پرداخت.
زاده رحمانی با تاکید بر اینکه رشد و ترقی یک هنرمند متکی بر پایداری او در مسير فراگيري هنر و در كنار آن ذوق هنری وی می باشد، تصریح کرد: باید در نظر بگیریم که هنر و هنرمند در صورتی ماندگار می شوند که متکی به سیستم دولتي نباشند، سرمایه هاي اصلي یک هنرمند تجربه و استعداد اوست.
فرماندار بافق با اشاره به مساعدت در مباحث زیرساختی و سخت افزاری و دریغ از کوتاهی در حوزه هنر گفت: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهور به استان مبلغ یک میلیارد تومان جهت احداث مجتمع فرهنگي و هنري بافق تخصیص داده شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه مشکل کمبود نیروي انساني در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بافق وجود دارد كه بايد از طريق اداره كل استان پيگيري و حل شود.
فرماندار بافق در پایان از حضور مستمر و پویای اصحاب رسانه و خبرگزاری صدا و سيما جهت پوشش خبرهای نوروزی و شناساندن شهرستان بافق به کشور و حتی فراتر از آن تقدیر و تشكر كرد.
زاده رحمانی سپس به مشکلات روسای انجمن های شهرستان در حوزه های تخصصی خود گوش داد و در زمينه رفع مشکل خانه هنرمندان و تامين برخي از خواسته هاي انجمن هاي هنري قول مساعد داد.
تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی هنری، استفاده از هنرمندان بومی در همه زمینه های هنری، کمبود فضاي فيزيكي انجمن ها و … از جمله خواسته های اعضای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان در این نشست بود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page