نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و ستاد انتخابات بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 فروردین 1396

چهار راهبرد، اولویت و محورهای اصلی ستاد انتخابات استان یزد است
معاون سیاسی استاندار یزد از سلامت و قانونمندی انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری ، تعامل ارکان انتخابات، امنیت و آرامش انتخابات به عنوان اولویت های اصلی ستاد انتخابات استان یزد یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور رئیس و اعضای این ستاد و اعضای ستاد انتخابات شهرستان بافق، روسای هیئت نظارت انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری در فرمانداری بافق برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد از تشکیل جلسات مشترک با ستاد انتخابات شهرستان به عنوان رویکرد جدید امسال ستاد انتخابات استان یاد کرد و گفت: هدف از تشکیل این نشست ها برگزاری یک انتخابات قانونمند و شکوهمند است که لازمه آن همفکری و هم نظری و اطلاع از کم و کیف فعالیت های مسئولان مرتبط در بخشهای مختلف انتخابات می باشد.

محمد علی طالبی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت پاسخ به استعلام های داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا می باشد، خاطر نشان کرد: از هفدهم فروردین هیات های اجرایی یک مرحله حساس انتخابات که بحث بررسی صلاحیت نامزدها می باشد را شروع می کند و به مدت یک هفته این روند ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از رشد 12 درصدی ثبت نام در تعداد نامزدها در پایان مهلت نام نویسی خبر داد و گفت: این رکورد بسیار خوبی برای استان یزد بود.

وی به چهار راهبرد به عنوان اولویت و محور های اصلی ستاد انتخابات استان اشاره کرد و اظهار داشت: سلامت و قانونمندی انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، تعامل ارکان انتخابات و امنیت و آرامش انتخابات اولویت های اصلی ستاد انتخابات استان یزد می باشد.

طالبی با بیان این‌که برگزاری انتخابات سالم و قانونمند میثاق مشترک همه جناح‌ها و گروه‌هاست؛ تحقق مشارکت حداکثری مردم را ضروری خواند و گفت: تقویت اعتماد عمومی از سوی مجریان و ناظران انتخابات، رفع عوامل تهدیدکننده مشارکت مردمی و حفظ آرامش و امنیت در جامعه از الزامات برگزاری یک انتخابات پرشور است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page