شنید ه هایی از تیم فوتبال سنگ آهن بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 15 شهریور 1391

 

بعد از واگذاری امتیاز تیم فوتبال دسته یکی تربیت یزد به باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق مسئولان این تیم با به خدمت گرفتن فیروز کریمی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران خود را با برگزاری اردوهای مختلف و گرفتن بازیکنان جوان و آینده دار برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته یک کشور آماده کرده اند و در حالحاضر در روز های آخر تمرینات به سر می برند.

در طی اردوهای تیم آهن بافق بازیهای تدارکاتی خوبی برگزار شده که به نظر تعداد این بازیهای تدارکاتی برای پیداشدن نقاط ضعف و قدرت بازیکنان فیروزکریمی کم باشد که انشاا… با تدبیر و بینش مسئولان این تیم این مشکل رفع میشود.

متاسفانه در طی این اردو ها تیم نوپای سنگ آهن بافق بی حاشیه هم نبود!

از مصاحبه های تند و مخرب و بچه گانه ابراهیم میرزاپور بگیر تاجوابیه های فیروزخان و آقای ساعی مربی گلرها!!

بالاخره هرچه شده باید مسئولان تیم آهن بافق هشیار باشند تا با حاشیه های بی مورد برای تیم دغدغه و دلنگرانی درست نکنند و تمرکز تیم را روی دفاع از نام بافق قرار دهند.

نقل وانتقالات:

به نظر من اصلی ترین موضوعی که درحال حاضر ذهن فیروز کریمی را مشغول کرده است شاید نداشتن یک مدافع آخر مطمئن باشد .

بعد از تایید نکردن حمید عزیز زاده(بازیکن سابق استقلال تهران)و امیدخورج(بازیکن سابق فولاد خوزستان) توسط فیروز کریمی تیم سنگ آهن بافق به دنبال یک مدافع آخر مطمئن می باشد که امیدوارم در این مرحله موفق باشد.

خبرهایی میرسد که بعد از ابراهیم میرزاپور سامان صفا با تیم آهن بافق قراراداد بسته است که تایید این خبر بماند با مسئولان باشگاه آهن بافق!

در مورد داوود حقی هافبک سابقه دار و خوش پیشینه فصل قبل تیم ذوب آهن اصفهان هم به همین ترتیب که اگر با تیم بافق قرارداد ببندد چه شود!

به هر حال انشاا… مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق زودتر ورزش دوستان و هوادران بافقی را از نگرانی نسبت به بازیکنان جذب شده تیم آهن بافق در بیاورند.

قرار ما ورزش دوستان بافقی برای حمایت از تیم شهرمان:

پنج شنبه ۲۳ شهریورماه

ساعت۱۶:۳۰

ورزشگاه شهدای شرکت سنگ آهن

محمد حسام نصیر زاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page