جامعه جهانی از نظم موجود به ستوه آمده است / روحیه انقلابی راهگشای مشکلات

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 25 فروردین 1396

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: نظم جهانی در حال فروپاشی است و جامعه جهانی از نظم موجود به ستوه آمده و نتوانسته است از عهده نیازهای بشر برآید.

شعبانعلی رمضانیان در همایش بسیجیان فرهنگی بافق در کانون فرهنگی شهید باهنربا اشاره ضرورت درک صحیح از موقعیت ها افزود: قدرت تحلیل و درست از شرایط جامعه موفقیت و رسیدن به وضعیت مطلوب را فراهم می کند.
وی با تحلیل اوضاع اجتماعی و رفتار پیچیده انسانها در جامعه گفت: تشخیص رفتارهای اجتماعی و شناخت و هدایت این رفتارها زیربنای رشد و بالندگی است .

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: غلبه بر عواطف و احساسات به عنوان ویژگی درونی انسانها و دوری از تعلقات از عوامل دیگر شناخت حقیقت است.

رمضانیان در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط خطیر امروز جامعه جهانی پرداخت و با تحلیل شرایط موجود افزود: نظم جامعه جهانی نتوانسته از عهده نیازهای مختلف انسان ها بر بیاد .

وی با بیان اینکه نظم جامعه جهانی در حال فروپاشی است تصریح کرد: جهان باید به نظم دیگری رجوع کند چرا که اداره امور وابسته به این است که از عهده نیازها برآئیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه جامعه اسلامی هم از این شرایط رنج می برد گفت: برای رقم زدن آینده باید به حقیقت نگاه کنیم .

رمضانیان جامعه اسلامی را الگویی معرفی شده عنوان کرد و افزود: حاکم شدن روحیه انقلابی در جامعه زمینه را برای توسعه فرهنگی و اجتماعی فراهم می کند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور مشکلات کشور را بیشتر به خاطر نوع مدیریت دانست و گفت: دشمن فردی است که خیرخواهی برای ما ندارد و باید با درک صحیح از این شرایط نگذاریم کلاه سرمان برود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page