مکتب زینب(س) دشمن شناسی و شکستن غرور دشمن است / بافق شهر قهرمان غیرت دینی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 25 فروردین 1396

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه که از مکتب حضرت زینب باید آموخت بصیرت و شناخت دینی و شکستن غرور دشمنان است .

ایت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم بافق در آئین پخش زنده دعای ندبه امامزاده عبدالله این شهرستان باگرامیدشت سالروز وفات بانوی صبروایثار حضرت زینب (س) به تحلیل درسهایی از مکتب این بانوی بزرگ اسلام پرداخت .

آیت الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه در صحرای کربلا حضرت زینب(س) و دیگر آزاده های کربلا دیدند که دشمن 2هدف را دنبال می کندگفت: تحریف نهضت عاشورا در عرصه انقلاب گران و انکار کردن تعداد شهیدان در کربلا از جمله این 2هدف بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان 38سال مدام ملت مارا تهدید می کنند تصریح کرد:ملت ایران با فرهنگ شهادت پرورش یافته است و دشمن نمیتواند کاری از پیش ببرد و این موضوع برگرفته از مکتب حضرت زینب(س) است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: بصیرت زینبی(س) و دشمن شناسی از درس های مکتب حضرت زینب (س) است که باید به آن توجه داشت .

خاتمی همچنین گفت:شکستن غرور دشمن نکته ای مهم است که باید در کلاس درس حضرت زینب (س) آموخت .

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های استکباری آمریکا و کشتار مردم مسلمان یمن در دوسال اخیر اشاره کرد و بیان داشت : توطئه های آمریکا در یمن باعث شده 32هزارشهید ،چهارهزار کودک و چهارهزار زن شهید و مجروح و صدها مسجد و بیمارستان ویران شود.

خاتمی تصریح کرد: سزای این اقدامات مرگ آنان است که ملت ایران آن را همواره تکرار می کند.

وی بابیان اینکه دشمن با تمام قوا وارد شده تا شما را از صحنه بیرون کند گفت:آسوده خاطر باشید که دشمن در این عرصه ناکام است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از آیت الله شیخ محمد تقی بافقی به عنوان قهرمان غیرت دینی و قهرمان امر به معروف و نهی از منکر نام برد و با بیان اینکه شهرستان بافق در دوران هشت ساله دفاع مقدس 245شهید ،68آزاده و بیش از 100جانباز در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است،گفت:این تعداد شهید نشان می دهد که راه شما با بصیرت انتخاب شده و با بصیرت هم ادامه دارد.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت:با این مقتداهای ارزشمند بشارت می دهم بر شما مردم که روی ذلت را نخواهید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page