امر به معروف و نهی از منکر، اساس کار نیروی انتظامی است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 30 فروردین 1396

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در نشستی با مسئولان انتظامی شهرستان، امر به معروف و نهی از منکر را اساس کار نیروی انتظامی دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرهاد بیگلری” فرمانده انتظامی شهرستان بافق در نشستی با مسئولان انتظامی شهرستان، ضمن تبریک روزهای پر خیر و برکت ماه رجب، گفت: امر به معروف و نهی از منکر اساس کار نیروی انتظامی است و زمانی که انجام این دو فریضه واجب الهی به میان می آید در اذهان، بحث حجاب پیش کشیده می شود، در حالی که امر به معروف و نهی از منکر شامل همه زمینه ها از جمله دستگیری مخلان نظم و امنیت، انجام صحیح ماموریت ها، جمع آوری افراد مسئله دار و غیره می شود و ما که در این راه قرار داریم باید بیشتر خود را با این فریضه الهی همخوان کنیم.

بیگلری ادامه داد: در ابتدای سال قرار داریم و باید با برنامه ریزی در این راستا بتوانیم در برنامه های آموزشی در بحث قرارگاه جهادی آموزش، در جهت غنا بخشیدن به ماموریت ها وعملکرد نیز تاثیر گذار باشیم و آن ها را به بهترین شکل انجام دهیم تا به اهداف مورد نظرمان برسیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با تاکید بر نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه ناجا گفت: آموزش نیروها از یک سو و اعتقادات و تقید ماموران به این اصول از سویی دیگر باعث شکوفایی و رشد سازمان می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز در این نشست گفت:هر موقع به تاریخ انبیاء نگاهی می کنیم می بینیم که آن ها آمده اند تا نظام دینی را به پا و حق را احیاء کنند و انسان ها را به سبک زندگی ایمانی و انسانی آشنا سازد.

وی با اشاره به اینکه قرآن، بهترین امت را آمران به معروف و ناهیان از منکر می دانند، افزود: انسان ها به سه دسته مومن، منافق و قاصر دسته بندی می شوند و مومنان کسانی هستند که امر به معروف ونهی از منکر می کنند، نماز را اقامه می کنند و اطاعت از خدا ورسول خدا می کنند در حالی که منافقان عکس آن عمل می کنند.

حجت الاسلام حسنی همچنین با تاکید به فضیلت نماز اول وقت و رعایت حجاب و عفاف از سوی مراجعه کنندگان به نیروی انتظامی، ادامه داد: باید با تعامل با سازمان ها ونهادهای دولتی شهرستان از تجریبات آنها در انجام امر به معروف و نهی از منکر نیز استفاده کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 - 7:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
خداقوت میگم به فرمانده محترم ونیرویهای انتظامی
من باب تذکر وامربه معروف این موضوع را میخواستم به اطلاع نیروی انتظامی برسانم تعدادی از پرسنل آن یگان محترم درهنگام تردد درسطح شهربخصوص کلانتری مرکزی باسرعت بسیارزیاد ترددمیکنند که بسیارخطرناک می باشه.لطفا پیگیری بشه

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 11:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام مراتب تقدیر وتشکر را ازفرمانده محترم انتظامی شهرستان دارم

You cannot copy content of this page