لزوم تامین امنیت و سلامت کارگران برای افزایش تولید در راستای تحقق شعار سال

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 اردیبهشت 1396

امام جمعه بافق گفت: کارگران ستون اقتصاد کشور هستند و باید امنیت شغلی و سلامت آنان برای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی تامین شود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در همایش جهادگران جبهه کار و تولید در بافق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر گفت: امروزبسیج کارگری باید برای اشتغال،نسل جوان و رفع تورم با بیکاری تلاش کند.

وی تصریح کرد: نمونه بارز تلاش هایی که بسیجیان کارگر در طول انقلاب داشته اند تقدیم 14هزار شهید در رااهداف نظام مقدس اسلامی است .

سلیمانی افزود:امروز نظام نیاز به مسائل اقتصادی دارد و دشمن توانایی و قدرت های کشورایران را هدف قرار داده است که با با تکیه بر توان داخلی نظام از نظر به تجهیزات نظامی و علمی به اقتدار رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه ستون اقتصاد کشور کارگران هستند گفت: قدرت،توانایی و عزت در ملت ایران وجود دارد که امروزه حرف اول را در دنیا میزنیم.

امام جمعه بافق بیان داشت:استان یزد همانگونه که در دانشگاه،سیاست،فناوری و نظامی قدرت خود را نشان داده است در محیط اقتصادی و کارگری هم توانمندی های خود را به نمایش گذاشته است.

سلیمانی با بیان اینکه اقشاری همچون کارگران، فرماندهان،شهدا،معلمان ، دانش آموزان، روحانیون و قشرهای دیگراستان یزد توانسته اند جایگاه خود را به خوبی پیدا کنند افزود : این قدرت و اقتدار در وجود کارگران یزدی وجود دارد.

وی گفت:تولیدات ملی باید برتر باشند و کارگر در محیطی که امنیت و سلامت است باید کار کند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات قدرت واقتدار ملت را در دنیا ثابت می کند و اگر بخواهیم عزت،شرف و جایگاه نظام باقی بماند باید حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم.

سلیمانی تصریح کرد:مناظره کردن یعنی اگر 6نامزد ریاست جمهوری حرفی یا مشکلی دارد ارائه می کند و مردم از طریق رسانه های ملی می توانند با اهداف و دیدگاه های نامزدها آشنا شوند و بهترین فرد را انتخاب کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page