با کنترل و نظارت می توان از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری کرد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 اردیبهشت 1396

رئیس اداره صیانت و پیشگیری بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در شهرستان بافق در جمع مسئولان انتظامی شهرستان گفت: با کنترل و نظارت می توان از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا رسولی” در جمع مسئولان انتظامی شهرستان بافق و کارشناسان اداره صیانت و پیشگیری بازرسی استان، ضمن دسته بندی جرایم به دو دسته جرایم “مهمه و جرایم شایع”، گفت: با کنترل و نظارت می توان از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری کرد.

وی همچنین برگزاری کلاس های آگاه سازی را نیز در این امر مهم دانست و تصریح کرد: بهترین سرمایه ناجا، نیروی انسانی ناجا است و برای اینکه بتوان از وقوع جرایم پیشگیری کنیم باید این اقدام را ابتدا از داخل سازمان آغاز کنیم و با آموزش های لازم، ضمن پیشگیری از وقوع جرایم کارکنان، در حفظ این سرمایه ناجا بکوشیم.

سرهنگ فرهاد بیگلری فرمانده انتظامی شهرستان بافق نیز در این نشست ضمن بیان عملکرد سال گذشته پیرامون صیانت و پیشگیری، گفت: در سال ۹۵ با برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم و برگزاری جلسات، تهدیدات و آسیب های پیرامون کارکنان انتظامی را بیان و آن ها را در این زمینه توجیه کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با بیان اینکه برخوردهایی که با جرایم صورت می گیرد جنبه بازدارندگی و پیشگیری دارد، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده سعی می کنیم به سمت و سویی برویم که مدنظر سازمان است و با برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی در همه زمینه ها، آمار جرایم را کاهش دهیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page