گردشگری تنها معدنی است که به اتمام نمی رسد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396

IMG_20170501_190723

IMG_20170501_190714

معاون عمرانی استانداری گفت: گردشگری تنها معدنی است هرگز به اتمام نمی رسد.
سید حسینی در مراسم افتتاحیه هتل علمدار بافق ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت :بافق در چند سال اخیر غیر از چهره معدنی صنعتی وارد چهره نرم و لطیفی بنام گردشگری شده است.
وی افزود: خوشبختانه این صنعت با همت مسئولین شهرستان شتاب خوبی به خود گرفته است.
معاون عمرانی استانداری همچنین با بیان اینکه بافق در موضوع تامین زیر ساخت نسبت دیگر شهرستان های استان عملکرد بهتری داشته است عنوان کرد: ساخت هتل برای توسعه گردشگری جز یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه و خاص شود.
سید حسینی در ادامه تصریح کرد: ساخت هتل علمدار بافق از سال ۸۱ آغاز شده است و دولت قبل نیز در این خصوص امانت داری کرده و در حال حاضر در این دولت کار ساخت آن به اتمام رسیده است و اگر بعد از گذشته سالیان سال مراحل ساخت به پایان نمی رسید می توانستیم آن را جز آثار ملی به ثبت برسانیم.
وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این هتل ۲۱ اتاق به مجموعه گردشگری و ظرفیت اقامتی شهرستان و استان افزوده شده است بیان کرد: ایجاد اشتغال با آمدن گردشگر به استان و شهرستان افزایش می یابد.
معاون عمرانی استداری همچنین با بیان اینکه احداث پارک آبشار نقش مهمی را در ماندگاری گردشگری در بافق ایفا می کند گفت: آمار بازدید کننده شهرستان بافق در سال96 بیش از 300 هزار نفر عنوان شده که این امار و ارقام قابل ملاحظه ای است.
سید حسینی با اشاره به برنامه ریزی خوب شهرداری بافق در حوزه گردشگری از جمله شروع ساخت باغ ایرانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق خواست در جهت ماندگاری صنعت گردشگری بکوشند.
وی به راه اندازی اولین کمپ استان در بافق اشاره کرد و یادآور شد:کمپ های گردشگری بافق با نوآوری قادر خواهند بود ساعاتی را برای گذراندن وقت گردشگر فراهم نموده و صنعت گردشگری شهرستان را به یک صنعت پایدار و ماندگار تبدیل کنند.
سید حسینی در پایان ضمن تشکر از عملکرد و فعالیت هتل علمدار از مدیریت این مکان خواست تا بهترین خدمات دهی را به مسافران داشته باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 7:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ماکه نفهمیدیم 325000 نفر در ایام عید بازدید کردن یا به قول برادر عزیز قراره کل سال 96 300 هزارنفربشن؟!!!!!!!!!مسول عزیزاین جمله شما این جملتون تفکر آمیز بود:((اگر بعد از گذشته سالیان سال مراحل ساخت به پایان نمی رسید می توانستیم آن را جز آثار ملی به ثبت برسانیم.))عدم حمایت مسولین باعث طولانی شدن ساخت هتل علمدار شده ؟!!چطوره که پروژه های بافق داره طول میکشه و بقول خودتان ثبت ملی میشه.این ضعفه یا افتخار ؟”!همین که اقرار کردید متشکریم.

You cannot copy content of this page