در روز کارگر ،کارگران کاوشگران بافق بیکار شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396

IMG_20170501_191423

گلایه و شکایت کارگران کاوشگران نصر بافق از بابت عدم پرداخت به موقع حقوق تمامی ندارد .

عصر امروز تعدادی از کارگران شرکت طی گفتگویی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا ” از عدم پرداخت به موقع حقوق خود شکایت کردند.

یکی از رانندگان دامپتراک در این رابطه گفت: هر ماه باید برای گرفتن حقوق خود مجبوریم متوسل به فرمانداری و اصحاب رسانه شویم.

وی افزود: حقوق اسفندماه سال نود و پنج هنوز پرداخت نشده و این در حالی است که تمام شرکت های زیر مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی حقوق کارگر خود را پرداخت کرده اند‌.

راننده دامپتراک گفت:هر گاه اعتراضی هم در رابطه با پرداخت به موقع حقوق می شود می گویند ادامه کار برای شرکت مقرون به صرفه نیست ماشین الات جمع آوری می شود و می رویم.

یکی دیگر از کارگران بیان کرد: حراست شرکت سنگ آهن مرکزی ده روز قبل از واریز حقوق کارگران خود به مدیر شرکت اعلام کرده که قرار است حقوق کارگران را پرداخت کنیم شما نیز به فکر واریز حقوق کارگران خود باشید .

وی ادامه داد: هر روز با وعده و وعید پرداخت حقوق به تعویق می افتد و ما همچنان در انتظار می مانیم زمانی که به شرکت سنگ اهن مراجعه می کنیم می گویند شرکت پولی از ما طلب ندارد به مدیر شرکت نیز که مراجعه می شود می گوید شرکت سنگ آهن بدهی ما را پرداخت نکرده است.

این کارگر ۳۰ ساله اظهار داشت: کارگران در روز کارگر عیدی و شاخه گل دریافت می کنند و ما باید برای دریافت حقوق خود به اجبار کار را تعطیل کنیم.

وی از مسئولین بویژه فرماندار شهرستان خواست تا به این مشکل رسیدگی کند.

به همین منظور خبرنگار ما طی گفتگویی تلفنی با فرماندار بافق خواستار رسیدگی و جواب از سوی مدیر این شرکت شد.

زاده رحمانی نیز پس از گفتگو با مدیر شرکت کاوشگران نصر بافق گفت: حقوق معوقه کارگران ظرف فردا یا پس فردا به حساب کارگران واریز می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page