آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، میزبان زائران پیاده بافقی و عاشقان امام رضا(ع)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 17 شهریور 1391
در دوازدهمین روز از حرکت کاروان پیاده بافق:
آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، میزبان زائران پیاده بافقی و عاشقان امام رضا(ع) بود + گزارش تصویری

دوازده روز از حرکت کاروان پیاده بافق به شوق زیارت حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) می گذرد و این هیات معنوی پس از طی مسافت حدود 500 کیلومتر در هوای گرم تابستان کویر، دل را به صفای زیارت برادر امام هشتم حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در میقات الرضا مصفا نمودند.


طبس- سرپرستی یزدفردا: دوازده روز از حرکت کاروان پیاده بافق به شوق زیارت حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) می گذرد و این هیات معنوی پس از طی مسافت حدود 500 کیلومتر در هوای گرم تابستان کویر، دل را به صفای زیارت برادر امام هشتم حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در میقات الرضا مصفا نمودند.

این کاروان که بیستمین سفر خود را تجربه می کند، با طی 1118 کیلومتر و 160 نفر عضو با ترکیب جوان به نام حضرت علی اکبر(ع) امروز را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس میهمان بود و بر سفره این امامزاده متنعم گردید.

در آئین استقبال از کاروان پیاده شهرستان بافق، “حجت الاسلام محمدیان” مسئول دفتر امام جمعه، “طالبیان” سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان محلی و نیز مدیران آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس حضور داشتند و “حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی” امام جمعه بافق در شهرستان طبس به این کاروان ادای احترام کرد.

حجت الاسلام محمدیان پیام خیرمقدم و سلام امام جمعه شهرستان طبس که در ماموریت بسر می برد را به کاروان پیاده زائران امام رضا(ع) ابلاغ نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page