تقدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بافق از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 16 اردیبهشت 1396

 در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق صورت گرفت،

 تقدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بافق از اعضای انجمن  کتابخانه های عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق ،در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در سال جاری که با حضور معاون فرماندار برگزار شد، از اعضای این انجمن با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه، الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با تشریح عملکردها و برنامه های کتابخانه های عمومی بافق ،گزارشی از فعالیت های متنوع اجرا شده در سطح کتابخانه های شهرستان را ارائه کرد.

آقایی در ادامه ،از برگزاری هفتمین دوره جشنواره «کتابخوانی رضوی» در شهرستان خبر داد و گفت:در سال جاری این جشنواره با معرفی ۶ کتاب از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی و برای رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار خواهد شد و این امکان فراهم شده تا علاقه‌مندان بتوانند یا به صورت انفرادی و یا به شکل خانوادگی در جشنواره شرکت کنند.

آقایی از فراهم شدن امکان شرکت آنلاین علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در جشنواره هفتم خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امسال علاوه بر برگزاری مسابقه مکتوب کتابخوانی، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس www.yazdpl.ir به صورت آنلاین نیز در جشنواره شرکت کنند.

آقایی فرصت شرکت در این جشنواره را تا پایان خردادماه سال جاری اعلام کرد و  گفت: از برگزیدگان جشنواره در دهه کرامت تجلیل خواهد شد.

در ادامه محمدعلی طالعی، معاون فرماندار ، جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  برگزاری نشست هفتگی معرفی کتاب با حضور انجمن اهل قلم در محل پارک آبشار را توصیه کرد.

محمد رضا فلاح،عضو انجمن کتابخانه های عمومی،اظهار کرد شرکت سنگ آهن مرکزی جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان برای 20نفر از کتابخوان های برتر کتابخانه های عمومی  جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اسکان رایگان در نظر گرفته است.

احمد علیزاده فلاح،عضو انجمن کتابخانه های عمومی ،عنوان کرد جوانان برای علم اندوزی و ارتقاء آگاهی های خود نیازمند کتاب ها ومنابع جدید هستند که در کتابخانه عمومی شهرستان موجود نیست و منابع کتابخانه ها باید مطابق با نیازهای مخاطبان باشد.

در ادامه جلسه ،جمعی از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان  نیز به بیان دیدگاه‌های خود و لزوم توجه به مقوله مهم کتاب و کتابخانه و نقش آن در رشد فرهنگی شهرستان پرداختند.

بررسی مسائل و مشکلات عمرانی کتابخانه ها، کمبود منابع جدید در کتابخانه های شهرستان،اجرای برنامه های فرهنگی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

پایان بخش نخستین جلسه انجمن  کتابخانه‌ های عمومی شهرستان بافق، تقدیر از تلاش‌های یک ساله اعضای این انجمن بود که توسط طالعی، معاون فرماندار صورت گرفت.

گفتنی است این جلسه روز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ ماه در محل فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.

IMG_3622

IMG_3638

IMG_3626

IMG_3630

IMG_3640


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page