بهترین دوره زندگی انسانها، دوران جوانی است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 اردیبهشت 1396

امام جمعه بافق در نشست ” نهضت روشنفکری” که در محل بیت الرضا در جمع خانواده کارکنان انتظامی برگزار شد، گفت: بهترین دوره زندگی انسان ها، دوره جوانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در نشستی با موضوع ” نهضت روشنگری” که در بیت الرضا و در جمع خانواده های کارکنان انتظامی شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قرار گرفتن در آستانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: دوران زندگی انسان ها شامل سه دوره طفولیت، جوانی و پیری می باشد.

وی افزود: دوران جوانی دوره ای است که فکر و ذهن جوان سرشار از استعداد،هنر و ذوق می باشد و چه بسا جوانانی که با فکر و ذهن خود ایده های موثری برای شکوفایی جامعه برداشته اند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: شما باید قدر زندگی و لحظات آن را بدانید چراکه در دوران جوانی به سر می برید وهم از نظر نیرو و هم از نظر تمایلات رشد کرده اید و طراوت و شادابی و قدرت جسمی زیادی دارید و می توانید با قدرت به پیش روید.

وی با اشاره به اینکه، مسائل زندگی، مسائل ظریف و دقیقی هستند، گفت: هر کدام از زن ومرد باید به وظایف خود عمل کنند و ضمن رعایت ادب در زبان و گفتار و رفتار، به یکدیگر نیز احترام گذارند.
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد : بهترین کار در زندگی همسران ، خوش رفتاری ، خوش کرداری وخوش گفتاری با یکدیگر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای داشتن زندگی شیرین ، شما باید به همسر محبت کنید و نباید نگاه غضب آلود داشته باشید تا زندگی بدون چالش پیش رود و کانون زندگی را گرم کند و همسران شما نیز باید به همین گونه رفتار کنند.

امام جمعه بافق در پایان، حضور گسترده همه اقشار در پای صندوق های رای را مایه استحکام نظام دانست و گفت: حضور پر رنگ شما در پای صندوق های رای به دشمنان می فهماند که انقلاب و نظام، پشتوانه مردمی بزرگی دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page