بیش از 150 مکان تبلیغاتی برای انتخابات 29 اردیبهشت فراهم شده است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 23 اردیبهشت 1396

IMG_20170513_234014

IMG_20170513_234016

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق از فراهم شدن بیش از 150 مکان مناسب برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی در سطح شهر بافق خبر داد.

علی اصغر موفق با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن خجسته میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: شهرداری بافق اقدامات لازم برای شناسایی فضاهای تبلیغاتی، فراهم‌سازی امکانات لازم جهت تبلیغات و فراهم کردن مقدمات امحا مناظر ناپسند و پاکسازی سیمای بصری شهر بعد از انتخابات را انجام داده است.

وی تبلیغاتِ محیطی را یکی از مهم ترین عوامل شناخت کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دانست و گفت: شهرداری بافق در راستای آشنایی بيشتر با نامزدها و فراهم کردن بستر حضور پرشور مردم اقدام به تعبیه جایگاه‌های ویژه تبلیغات انتخاباتی کرده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق، حفظ منظر شهری و جلوگیری از بر هم خوردن زیبایی فضای شهر را یکی دیگر از برنامه های شهرداری در این خصوص اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه نصب پوستر و عکس های تبلیغاتی بار سنگین پاکسازی شهر را بعد از انتخابات برای نیروهای زحمت کش شهرداری برجای می گذارد، از کاندیداها و حامیان آن‌ها خواست تا زیبایی و حفظ سیما بصری و نیز مبلمان شهری را که از حقوق شهروندی است رعایت کنند.

موفق اموال شهرداری را عمومی و متعلق به همه شهروندان خواند و افزود: آسیب به اموال عمومی تعدی به حقوق شهروندان محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: همه شهروندان، خود را مالک اموال عمومی بدانند و نسبت به حفظ و نگهداری آن حساس و دقیق و کوشا باشند.
مدیر روابط عمومی شهرداری، دیوار نویسی و نوشتن شعارهای انتخاباتی بر روی هر نوع دیوار و ساختمان را ممنوع،غیر اخلاقی و مغایر با روح قانون حاکم بر شهرداریها عنوان و خاطر نشان کرد: اگر دیوارهای شهر بافق جولانگاه پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و نامزدهای ریاست جمهوری بشود یقینا چهره شهرمان زشت و ناپسند خواهد شد.

موفق از افرادی که در تبلیغات انتخابات پیش رو فعالیت دارند خواست تا بحث تبلیغات انتخاباتی در شهر بافق را بر اساس قانون و بهسازی سیمای شهری ساماندهی و اجرا کنند تا دیگر شاهد نصب پوسترها و بنر های انتخاباتی در هر جایی از شهر نباشیم.

وی تصریح کرد: معابر اصلی از جمله بلوارهای وحشی بافقی، امام خمینی(ره) ، مهدیه ، مسجد جامع، 15 خرداد ،بسیج و … مهمترین مکان هایی است که از سوی شهرداری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تعین شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلخواه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 8:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به این مکانهای تبلیغاتی روضه های زنانه رو هم اضافه کنین که شده محلی برای تبلیغات نامزدهای محترم

You cannot copy content of this page