نگاه بلند بنیانگذاران بنای امامزاده عبدالله بافق جوابگوی صدها ساله زائرین بوده است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 31 اردیبهشت 1396

۲۰۱۷۰۵۲۱_۰۹۲۹۰۴20170521_093945_003

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: باید هر خشتی که در آستان مقدس گذاشته می شود با نگاه به آینده باشد.

محمدرضا صباغیان بافقی صبح امروز در مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق با بیان اینکه نگاه بلند و آینده نگری گذشتگان عاملی است تا امروز بتوان جوابگوی زائرین بود اظهار داشت: تلاش ها و زحمات زیادی توسط مدیران گذشته کشیده شده است اما عدم مدیریت خوب و سنجیده باعث شده تا شاهد پیشرفت چشمگیر این آستان نباشیم.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز بیان کرد:هشت سال پیش مقاله ای در رابطه با توسعه آستان مقدس و مشکلات آن نوشتم و دغدغه همیشگی من عدم توسعه این مکان مقدس بود امامزاده یک فرصت و سرمایه است تا بیش از آنچه تصور می رود برای شهر موثر باشد.

صباغیان همچنین با اشاره به اینکه باید نگاه به آینده این آستان را بلند و عالی تصور کرد یادآور شد: بررسی کنید این بنا با چه نگاه و دیدی ساخته شده است.

وی افزود: باید دانست چه انسانهایی گنبد منحصر بفرد را ساخته اند ؟ ما چه کرده ایم چرا با گذشت سالیان سال هنوز به دنبال وصله کاری گنبد هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اولین اولویت آستان مقدس ایجاد طرح جامع است متذکر شد: برخی ساخت و سازها جز اتلاف سرمایه های مردم و از دست دادن فرصت برای شهر چیز دیگری در برنداشته است؟!!!!

وی همچنین افزود: حدود ۲۰ سال پیش پیرمردی به من گفت اگر جای مسئولین بودم نخی به سر گنبد می بستم و تا مهدیه و میدان شهدا و پمپ بنزین سروش گرداگرد آستان می کشیدم و اجازه ساخت و ساز نمی دادم.

نماینده مردم بافق با اشاره به اینکه موسسه خیریه بیت الرضا (ع) و مسجد ابوالفضل(ع) در محور بافق به یزد در مقایسه با امامزاده عبدالله با مدیریت خوب توانسته است سرمایه و اعتبار کسب کند عنوان کرد: یک بنای تاریخی با این عظمت و امکانات هنوز پیشرفت خاصی ندارد چرا؟

وی همچنین تصریح کرد: با بکارگیری نیروی خلاق و صاحب فکر می توان کاری کرد تا گردشگران زیادی به شهر مراجعه کنند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز گفت: افرادی بدور از سلایق حزبی و گروهی برای تصمیم گیریهای بزرگ جهت پیشبرد اهداف بلند آستان بکار گرفته شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page