زنگ میراث در مدرسه ۲۲ بهمن نواخته شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 1 خرداد 1396

۲۰۱۷۰۵۲۲_۰۸۴۱۳۸20170522_081709_001

زنگ میراث فرهنگی به مناسبت هفته میراث در مدرسه ۲۲ بهمن نواخته شد.

معاون فرماندار با بیان اینکه هفته میراث فرهنگی از 25 تا 31 اردیبهشت نامگذاری شده است گفت:آثار میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق دارای تنوع زیادی است.

محمد علی طالعی این آثار را جزو شناسنامه قومی و محلی هر منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از بهترین عناصری که ایران می تواند به وسیله آن خود را در جهان معرفی کند هنر و فرهنگ است.

وی افزود: با توجه به قدمت دیرینه کشور می توان حرف های زیادی برای گفتن داشت.

معاون فرماندار با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران جز 100 کشور برتر در جذب گردشگر است تصریح کرد: در دو سال گذشته شهرستان بافق رتبه اول را در استان یزد در زمینه جذب گردشگر به خود اختصاص داده است و در ابتدای سالجاری 335 هزار نفر از این شهر بازدید کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
الکی دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 خرداد 1396 - 2:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ماشالله تو هر مصاحبه ای آمار بازدید کنندگان به طرز مبالغه آمیزی بالا میره جالبه .هدف از آمارسازی چیه؟ابتدای سال گفتن 280 هزارنفر بعدشم 320هزار نفر کمی بعد 325 هزار نفر الانم شده 335 هزارنفر.این تعداد گردشگر کجا رفتن بازدید.؟؟اگه هرگردشگر متوسط ده هزارتومان واسه خوراک و تفریح و اقامت هزینه کرده باشه میشه 3،350،000،000تومان .آقایون کمپ دار حالا دیگه میلیاردر شدن یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
آثار میراث بافق تنوع داره ولی با این نگاهی که شما دارید بافت تاریخی داره از بین میره و فقط دل خوش کردید به زنگ میراث ونمایشگاه آجرچینی
میبد علاوه بر بافت تاریخی شهرش بافت تاریخی روستاهاش هم داره ترمیم میشه.
50 خانه قدیمی در میبد داره مرمت میشه ده تا خانه قدیمی ابرکوه در لیست ترمیم قرار گرفته و….
ولی بافت تاریخی بافق با یکی دوتا بارون دیگه اثری نخواهد داشت.

You cannot copy content of this page