بیش از 560میلیون تومان زکات در بافق جمع آوری شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 2 خرداد 1396

سید رضا هاشم پور در اولین نشست شورای زکات شهرستان بافق گفت:در یک سال گذشته تا کنون بیش از 565میلیون تومان زکات جمع آوری شده که از این مبلغ 35میلیون تومان زکات واجب ومابقی زکات مستحبی و عام المنفعه بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق با بیان اینکه زکات جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومین شهرستان هزینه می شود عنوان کرد:هزینه های جمع آوری شده جهت جهیزیه امور معیشتی،درمانی،فرهنگی و افرادی که احساس نیاز می کردند هزینه شده است.

وی افزود:باتوجه به خشکسالی روستاها در سال گذشته تعداد محرومیت ها بیشتر شده وخوشبختانه شهرستان بافق توجه بیشتری به روستاها داشته است.

هاشم پور با اشاره به اینکه تا کنون 180نهال درخت در شهرستان پاک کوبی شده است تصریح کرد:ثمره این درختان جهت کمک به نیازمندان به کمیته امداد داده می شود.

رئیس کمیته امداد بافق در این نشست به تفاهنامه ای که با مدیریت آموزش و پرورش بافق اجراشده اشاره کرد وگفت:آموزش وپرورش درخصوص تبلیغات زکات همکاری خوبی داشته که مسابقات زکات در بین دانش آموزان دوره متوسطه برگزارو به نفرات برتر جوایزی اهدا شده است.

وی افزود: 60مقاله در خصوص زکات به دبیرخانه کمیته امداد ارائه شد که به 10مقاله برتر به قیدقرعه به دست امام جمعه شهرستان تقدیر شد.

هاشم پور در پایان از رئیس شورای زکات،فرماندار،مسوول شورای زکات و مردم خواست که با همت خود در اولین فرصت نیاز های مردم را رفع کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page