تاکید قرائتی بر راه اندازی ازدواج موقت

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 شهریور 1391

 

رييس ستاد اقامه نماز كشور خطاب به روساي دانشگاه‌ها با تاكيد بر اينكه بايد اقدامي براي ازدواج دانشجويان صورت گيرد، گفت: مسئله ازدواج موقت بايد راه بيافتد و گرنه حرام انجام مي‌شود.

رييس ستاد اقامه نماز كشور خطاب به روساي دانشگاه‌ها با تاكيد بر اينكه بايد اقدامي براي ازدواج دانشجويان صورت گيرد، گفت: مسئله ازدواج موقت بايد راه بيافتد و گرنه حرام انجام مي‌شود.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي امروز در نشست روساي دانشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري با بيان اينكه در قرآن ۲۷۰۰ پيام‌ حقوقي آورده شده است، تاكيد كرد: قرآن را از مهجوريت بيرون آوريم و بدانيم كه قرآن هنوز كشف نشده است.

وي خطاب به روسا، تاكيد كرد: مزه دين را بچشانيم و بدانيم تفسير و نهج‌البلاغه براي ما جا نيفتاده است، در اين زمينه در هر دانشگاه يك جلسه تفسير قرآن را راه‌اندازي كنيم.

رييس ستاد اقامه نماز كشور با بيان اينكه وضع نماز در دانشگاه‌ها و مدارس خوب نيست، گفت: هر دانشجو بايد يك كتاب اسرار نماز را بخواند .

قرائتي با اشاره به برخي ظرفيت‌هاي خاموش در دانشگاه‌ها، گفت: از جمله اين ظرفيت‌ها مي‌توان به ۴۰۰ هزار دانشجو كه پدرشان شهيد و يا جانباز هستند و دانشجويان معتكف اشاره كرد كه بايد از ظرفيت اين دسته از دانشجويان استفاده كرد.

وي در ادامه با اشاره به دانشجوياني كه فرزندان روحانيون هستند، گفت: نمي‌گويم همه فرزندان روحاني ما خوب هستند، اما مي‌توان از بخشي از ظرفيت اين دسته از دانشجويان استفاده كرد.

رييس ستاد اقامه نماز كشور ادامه داد: همچنين اگر به برخي از اساتيد دانشگاه‌ها بها دهيم، مي‌توانند بسياري از كارها را جلو ببرند.

قرائتي با اشاره به بحث جداسازي دانشجويان دختر و پسر، گفت: دختر و پسرها را جدا كنيم، مگر در موارد ضرورت. در اين زمينه كاري جز صبر نداريم. از نظر علمي و عقلي نيز اين موضوع مطرح است كه آرايش و مباحثي اين چنيني حواس دانشجو را پرت مي‌كند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page