بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان انفاق است/رییس جمهور یک قدرتی است که پشتوانه ملی دارد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 5 خرداد 1396

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه این هفته خود به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:امیدوارم در این میهمانی خدا بتوانیم با روزه گرفتن،انفاق و تلاوت ایات قران قلوب و افکارمان را به نورانیت قران منور کنیم.
امام جمعه بافق اظهار کرد:در زندگی خود نباید از مسائل معنوی عقب بمانیم و باید مواظب باشیم که تمام اعمال ما ثبت و ضبط می شود.
وی با اشاره به اینکه بهترین عمل در ماه مبارک رمضان انفاق است تصریح کرد:باید در جامعه نیازمندان را بشناسیم و با کمک کردن به انها پرونده اعمال خود را شفاف و زندگی خود را بیمه کنیم و یک قدمی برداریم تا زندگی نورانی در فردای قیامت به استقبال ما بیاید.
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و عنوان نمود:حضور پرشور مردم شکوه و عظمت نظام و قدرت بین المللی کشور را در مقابل تمام تهدیدهای دشمن قبل از انتخابات را خنثی کرده است.
سلیمانی بیان داشت:73درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و این یک حرکت بی سابقه در دنیاست و بیش از 90درصد بافقی ها در انتخابات حضور داشتند.
وی بیان کرد:حضور گسترده مردم در انتخابات وحدت ملی و انسجام را بیشتر و پایه های نظام و حکومت را محکم می کند و قدرت رییس جمهور یک قدرتی است که پشتوانه ملی دارد.
امام جمعه بافق خاطرنشان کرد:مشارکت مردم در انتخابات در تمام نقاط دنیا عالی بود،رقابت کاندیدها رقابتی خوب بود و باید این رقابت به رفاقت تبدیل شود،امنیت در سراسر بلاداسلامی وجود داشت و انتخابات سلامتی را دارا بود که این موارد جز مولفاتی بودند که در جریان انتخابات انجامید.
سلیمانی با تاکید بر اینکه در کشورهای اطراف از جمله عربستان،بحرین،یمن…چالش هایی قرار دارد و دشمن مسائل خطرناک و حساسی را ایجاد کرده است گفت:به لطف خدا و با کمک نیروهای نظامی،انتظامی،سپاه و …این کشور حفظ شده تا مردم بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و رای بدهند و این موضوع قدرت نظام را نشان می دهد.
وی افزود:طبق صحبت های رهبرمعظم انقلاب بعد از انتخابات،حضور مردم در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی فتنه های دشمنان را از بین می برد و باید در روابط بین المللی اقتدار خود را حفظ کنیم و در برابر بیگانگان عزت خود را از بین نبریم.
امام جمعه بافق تصریح کرد:رییس جمهور باید از نیروهای جوان و متخصص در کابینه جدید خود استفاده کند تا بتوانند مشکلات کشور را به خوبی حل کنند.
سلیمانی عنوان کرد:رییسی 16میلیون رای اورده است اما باید در انتخابات جایگاه هرفردی حفظ شود و مردم مجاز هستند فرد دلخواه خود را انتخاب کنندو باید تمامی افراد کمک کنند تا مشکلات کشور رفع شود.
وی گفت:رییس جمهور باید به تمامی وعده های خود عمل کند که اشتغال جوانان،زیاد کردن حقوق مستمری بگیران،به کارگیری نیروهای جوان و متخصص و ریشه کن کردن فقر از جامعه برخی از وعده های رییس جمهور است که با رفاه و اتحاد می توانیم کشور را همانگونه که در سطح جهانی درخشیده است مشکلات مردم را از جمله فقر،بیکاری و …رفع کنیم.
امام جمعه بافق به شورای جدید شهر تبریک گفت و خاطرنشان کرد:شورای شهر باید سعی کند تمام کارهای خود را به مردم گزارش و کارهای فرهنگی درباره حفظ دین و ارزش ها انجام دهد و این یکی از وظایف شورای شهر است.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به محاصره شدن عالم مجاهد شیخ عیسی قاسم اشاره کرد وگفت:مقاومت این عالم مجاهد پشت دشمن را می لرزاند و این قدرت ها ماندگار هستند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page