راه اندازی نمایندگی مدیران خودرو در بافق

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
شنبه - 6 خرداد 1396

IMG_20170527_152442

IMG_20170527_152448

مدیر فروش نمایندگی مدیران خودرو گفت: نمایندگی مدیران خودرو در بافق راه اندازی شد.

علیرضا دانشی هدف از این کار را فراهم کردن آسایش و رفاه مردم شهرستان عنوان و اظهار داشت: مدتهاست که پیگیر راه اندازی نمایندگی مدیران خودرو در شهرستان بافق هستم با توجه به بعد مسافت تا یزد و خطرات ناشی از این مسیر و صرف هزینه برای رفت آمد به حول قوه الهی و با همکاری و کمک بی شائبه مهندس فلاحی توانستیم با اجاره مکانی مناسب این نمایندگی را در بافق افتتاح کنیم.

IMG_20170527_153248

وی افزود: همشهریان بافقی و شهرهای اطراف اعم از بهاباد ، سیریز ، راور و کوهبنان از خدمات این مجموعه بهره کامل را می برند.

دانشی تصریح کرد:با توجه به سابقه درخشان نمایندگی فلاحی در یزد و برخورد مناسب کادر فنی و مدیریت دوست داشتنی آنجا اینجانب را بر آن داشت تا به کمک خداوند متعال و فلاحی گام اول را بردارم .

IMG_20170527_153254
مدیر فروش نمایندگی مدیران خودرو با بیان اینکه با راه اندازی محل فروش خودرو در این شهرستان می توان به همشهریان خدمات داد خاطر نشان کرد : خودرو در بافق با همان قیمت نمایندگی یزد تحویل مشتریان می شود.

وی عنوان کرد: انشاالله در گام بعدی خدمات این خودرو ها را در بافق راه اندازی می نماییم تا همشهریان برای گارانتی و تعمیرات در همین مکان پذیرش شوند که راه اندازی خدمات منوط به فروش خودرو بیشتر در بافق است.

دانشی با اشاره به اینکه افرادی که قصد خرید دارند می توانند با مراجعه به نمایندگی از محصولات مدیران خودرو بازدید کنند اظهار داشت: خوشبختانه مدیران خودرو برای قشر های مختلف شرایط ویژه ای در نظر گرفته ؛که به شرح ذیل می باشد قشر های فرهنگی،هتلداران، فرودگاه ،بانک سپه ،اداره مالیات،پزشکان پرستاران و علوم پزشکی و در آینده نزدیک سنگ آهن و کارخانجات و بنیاد شهید هم از این شرایط بهره مند می شوند .

مدیر فروش نمایندگی مدیران خودرو محصولات موجود در این نمایندگی را ام وی ام و چری اعلام و یادآور شد: خودرو های این مجموعه شامل tigo5➖arizo5 ➖mvm550➖ mvm315➖ mvm110➖ mvm x33s➖ mvm x22 است و تمامی خودرو ها از 5 سال گارانتی برخوردار هستند و خرید نیز با اقساط 12-18-24-30 با بهره کم می باشد .

وی افزود: تمامی اقشار می توانند به راحتی صاحب خودرو خوب شوند.

دانشی بیان کرد: همشهریان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 03532440019 و09132514933 تماس و یا به آدرس بافق بلوار شهید بهشتی نمایندگی سابق سایپا مراجعه نمایند.

وی ساعت کار این نمایندگی را صبح ها از ساعت9 الی13 و عصرها از ساعت18 الی 22 اعلام و تصریح کرد: در همین راستا گروهی در تلگرام راه اندازی شده و همشهریان از قیمت روزانه خودروهای ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو مطلع و از تغییرات شرایط محصولات مدیران خودرو نیز مطلع می شوند.

دانشی با اعلام لینک گروه تلگرامی http://t.me/joinchat/AAAAAEHEILW-SD8-Zv9bXw متذکر شد: مشتریان همچنین می توانند از طریق رباط مدیران خودرو کلیه محصولات و اخبار و نحوه فروش را دنبال کنند. @falahimvm_bot

وی عنوان کرد: انشالله با کمک مردم و مسئولین رونق بیشتری به شهر دوست داشتنی بافق بدهیم و شاهد عمران و آبادانی شهرستان باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مبرزای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 6 خرداد 1396 - 4:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی عالی انشاله موفق باشید

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 7 خرداد 1396 - 7:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام امیدوارم خدمات هم هرچه زودتر راه اندازی شود تا مجبور نباشیم به یزد سفر کنیم خیلی جاده خوبی داریم

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 7 خرداد 1396 - 7:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدوارم آقای دانشی موفق باشید و ممنون که باعث رونق شهر شده اید

پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 7 خرداد 1396 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و درود
چقدر بیچاره ایم که خوشحال بشیم نماینده خودروی ام وی ام تو بافق خورده شده
کاش نمایندگی تویوتا و هیوندا را می اوردین .
هر چند سود تو ماشین چری از رده خارجه و خودتان هم می دانید که تولید بعضی مدها ش به صفر رسیده .
وقتی خواستی بفروشی باید التماس کنی نصف قیمت یکی برداره .اونم قسطی .
دستتان درد نکند .خدا قوت

همکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 7 خرداد 1396 - 8:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ماشاا… به همت وپشتکارتون علی آقا
موفق وسربلند باشید.

You cannot copy content of this page