برای اولین بار در استان/ گزارشگری زنده مسابقات جام فوتسال رمضان 96 در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 خرداد 1396

رییس اداره ورزش و جوانان بافق گفت:جام فوتسال رمضان با گزارشگری زنده توسط عباس قانع،گزارشگر پرهیجان شبکه های تلویزیونی در بافق ورزشگاه تختی،سالن کوثر برگزار می شود.

رضا نارگانی با بیان اینکه جام فوتسال رمضان 96با حضور 12تیم در قالب سه گروه برگزار می شود عنوان کرد: بیش از 25 بازی در این دوره از مسابقات صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در روز اول بازی ها،افتتاحیه و رژه تمامی تیم ها در حضور مسوولان شهرستان اجرا می شود و هر شب طی بازی ها در سالن،از خانواده های شهدای ورزشکار تجلیل به عمل می آید.

رییس اداره ورزش و جوانان بافق با اشاره به اینکه تفاوت این مسابقات با سال های قبل در گزارشگری زنده عباس قانع در طول تمامی بازی ها تصریح کرد:در ابتدا تیم ها به صورت گروهی باهم رقابت می کنند.

وی افزود: بعد از انجام مسابقات گروهی از هر گروه تیم های اول و دوم به مرحله بعد صعود می کنند و در قالب 2گروه تیمی باهم به رقابت می پردازند.

رییس اداره ورزش و جوانان بافق عنوان کرد: بعد از انجام بازی های گروهی دور دوم، از هرگروه 2تیم اول و دوم به دور بعد راه یافته و بعد از انجام بازی ضربدری با گروه مقابل،فینالیست ها مشخص می شوند.

وی تصریح کرد:مسابقات از 10خردادماه آغاز و تا اواخر این ماه ادامه دارد و در پایان به تیم های اول تا سوم جوایز اهدا می گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page