مجید زینلی به عنوان رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید شهرستان بافق معرفی شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 خرداد 1396

IMG_3021.JPG

IMG_3023.JPG

محمد زاده رحمانی در این نشست با قدردانی از زحمات رییس سابق این صندوق اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید بافق نقش ارزنده اي در ايجاد اشتغال مولد و پايدار و توسعه كارگاه ها و بنگاه هاي اقتصادي كوچك در این شهرستان داشته هر چند كه اهميت و ظرفيت هاي آن تا كنون مغفول مانده است.

در ادامه این نشست، رییس سابق صندوق کار آفرینی امید بافق نيز به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات خود در سال 95 پرداخت و عنوان کرد: در سال گذشته 52 پرونده وام تشکیل شد که به واسطه آن به طور مستقیم برای 55 نفر ایجاد اشتغال کرد.

وحید هاشم پور افزود: پرداخت وام ضروری به 10 نفر به مبلغ پانصد میلیون ریال و پرداخت پنج میلیارد و سیصد میلیون ریال وام ازدواج و وام ریاست جمهوری از جمله خدمات این صندوق به متقاضیان در سال 95 بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون صندوق کار آفرینی امید بافق در وصول مطالبات خود رتبه دوم استان را دارد، افزود: اعطای 270 میلیون تومان وام ازدواج و وام اشتغال در سال 96 از دیگر خدمات این صندوق به مشتریان خود می باشد.

در پایان این جلسه فرماندار بافق با اهدای لوح تقدیر از زحمات سه ساله “وحید هاشم پور” تجلیل کرد و براي “مجید زینلی” آرزوي توفيق كرد.

روابط عمومی فرمانداری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page