خطوط بلاك بافق ـ بهرام بهسازی می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 خرداد 1396

مدیركل راه آهن یزد گفت: خطوط بلاک بافق _بهرام به زودی بهسازی می شود.

سید مصطفی داودی با اشاره به پروژه بهسازی خطوط بلاك بافق – بهرام اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء ایمنی و تسریع در عبور و مرور قطارها، بهسازی بلاك بافق- بهرام در محور یزد- بافق در دستور كار اداره كل راه‌آهن یزد قرار گرفت.

وی با اشاره به بازسازی محور مذكور بیان کرد: حدود ۲۲ سال قبل این کار انجام ‌شده بود که تاکنون مورد بهسازی قرار نگرفته و با تصمیم‌گیری مسئولین راه‌آهن یزد و ستاد، این مهم، عملیاتی شد.

مدیر کل راه آهن یزد با بیان اینکه بهسازی‌هایی پیش‌ از این روی بلاک‌های رخش- چاه خاور، یزدگرد- رخش و نائین- سیا کوه صورت گرفته است عنوان كرد: محور بافق- بهرام یكی از پرترافیک‌ترین خطوط ریلی كشور است و روزانه بالغ ‌بر ۹۰ رام قطار مسافری و باری در این مسیر تردد می‌کند و نقطه اتصال چهار اداره كل هرمزگان، اصفهان، كرمان و شرق است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیار مهم ترانزیت ریلی كشور و رشد روز افزون خدمات ریلی متذکر شد: با هماهنگی‌های بعمل ‌آمده بین اداره كل راه ‌آهن یزد و کارخانه‌های صنعتی چادرملو، ناوگان ریلی یزد به‌طور میانگین روزانه ۹ هزار و ۶۰۰ تن كنسانتره آهن را در کارخانه‌های چادرملو تخلیه و حدود هزار تن مواد تولیدی را از این کارخانه‌های به مقاصد مباركه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می‌کند.

مدیركل راه‌ آهن یزد ادامه داد: راه‌ آهن یزد به‌طور متوسط روزانه هزار تن گندله از کارخانه‌های صنعتی چادرملو (گندله‌سازی اردكان) بارگیری و به مقصد صنایع بالادستی فولاد جابجا می‌کند که امید است با تلاش همكاران و با طرح و برنامه‌های پیش رو و نیازسنجی کارخانه‌های صنعتی چادرملو، حمل بار را به میزان قابل‌توجه ای افزایش دهیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page