موزائیک فرش پیاده روهای شهر در دست اجراست

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 16 خرداد 1396

شهردار بافق گفت: با توجه به اتمام پروژه گازرسانی، تکمیل موزائیک فرش پیاده روهای سطح شهر در حال انجام است .
سید علی نوروززاده با بیان اینکه درحال حاضر تکمیل موزائیک فرش پیاده رو بلوارهای مسجد جامع، مهدیه و شهید حبیبیان مراحل پایانی خود را طی می کند اظهار داشت: این طرح با وسعت 5000 متر مربع در حال اجرا می باشد.
وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل شفته ریزی، شن ریزی، بتن ریزی، موزائیک فرش و نصب سامانه های ویژه عبور معلولان و جانبازان می باشد.
شهردار بافق هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر دو میلیارد و 2000 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات شهرداری بافق تامین شده است.
نوروززاده یادآور شد: همزمان با اجرای این طرح، عملیات موزائیک فرش 10000 متر مربع از پیاده روهای بلوار انقلاب در حال انجام است و در تاکنون 7000 متر از از این پروژه با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 150 میلیون ریال انجام گردیده است.
وی خاطر نشان کرد: این پروژه به منظور بهبود عبور و مرور عابرین و زیبا سازی پیاده روهای بلوار ها و معابر سطح شهر شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 خرداد 1396 - 1:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تشکرفراوان اززحمات شهردارمحترم.خداقوت

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 2:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدمت شهردارمحترم.آقای نورزاده ضمن تشکربه خاطرزحمات که برای عمران وآبادانی شهرکشیده ایدولی بهترنبودنظارت بیشتری درخصوص طرحهای دردست شهرداری انجام میدادیدتا اینقدرپول بیت المال حیف ومیل نشودمثلا مکانهای که قرارحفاری آب وفاضلاب یا کانال مخابرات یا…انجام شودهماهنگ میکردیدکه بعدازچندروز ازاتمام موزاییک پیاده رومجددا کنده کاری نشود؟؟؟؟؟ یامثلا درپیاده روها موزاییک مخصوص نابینایافرش کردیدتا افرادنابینا درتشخیص مسیردچارمشکل نشوند،که جای تشکرداردولی آقای شهرداراگرشما مسیرمشخص شده درپیاده رو برای افرادنابینادرخیابان مسجدجامع سرکوچه که دفترامام جمعه محترم هست رادنبال کنیدمسیراز زیردیواررد شده من یاشما یاهرنفردیگراگرخودرابه جای آن فردنابینا یاکم بینا بگذاریم وازآن مسیرعبورکنیم؟؟؟؟؟قضاوت رابرعهده شما میگذاریم.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 7:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای نوروززاده با سلام و تشکر از زحماتی که شما وهکارانتان میکشید برای ورودی شهرک امام حسین که چند وقت بلاتکلیف است اقدام شایسته ای انجام دهید

You cannot copy content of this page