دو میلیارد و دویست میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بافق نیاز است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 خرداد 1396

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بافق گفت: برای آزادی ۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد دو میلیارد و دویست میلیون ریال کمک مالی نیاز است.

محمود خواجه ای با بیان اینکه طبق آخرین آمار 44 نفر زندانی بافقی در زندان بسر می برند اظهار داشت: از این تعداد 32 نفر متاهل و 128نفر تحت تکفل(همسر وفرزندان) آنها می باشند.

وی افزود : با توجه به در حبس بودن سرپرست خانواده و قطع منبع درآمدی آنها. خانواده هابشدت نیازمند حمایت های اقتصادی و فرهنگی هستند.

خواجه ای با اشاره به اینکه یک نفر زندانی غیر عمد در زندان بسر می برد تصریح کرد: وی بر اثر حادثه رانندگی محکوم به پرداخت دیه است و 3نفر دیگر نیز محکوم به رد مال هستند و جمع مبلغ جهت آزادی این زندانیان دو میلیارد و دویست میلیون ریال نیاز است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بافق همچنین خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه در قانون ماده ای بنام حمایت از خانواده زندانیان پیش بینی نشده است ازمحل کمک های خیری حدود 32 سبد کالا تهیه و بین خانواده های زندانیان توزیع شده که این کمک به هیچ عنوان پاسخگوی نیازمندیهای آنها نمی باشد.

وی ادامه داد: با:هماهنگی دادستان و اداره کل زندان ها 5 نفر از مددجویان(زندانیان) که شرایط لازم را دارا بودند جهت جنگل کاری در اختیار اداره منایع طبیعی شهرستان بافق قرار گرفتند.

خواجه ای با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای رسیدگی به خانواده زندانیان است عنوان کرد: به فرمایش مولی علی (ع ) یاری رساندن به ستمدیده و شاد کردن غمناک. کفاره گناهان بزرگ است لذا خیران بزرگوار بافقی در کنار روزه داری تلاوت قرآن و راز ونیاز باخدای بزرگ با در نظر گرفتن ماهیانه 150هزارتومان برای هر فرزند خانواده مددجو(زندانی)می توانند حامی مالی این عزیزان که مجرم نیز نیستند ولی بشدت نیازمند حمایت های مالی و فرهنگی هستند عبادات خود راکامل نمایند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بافق همچنین به خیران بافقی توصیه کرد کمک های خود را به شماره حساب6280231492544827 نزد بانک مسکن بافق به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان بافق واریز و یا با تماس با شماره09133522320 مدیر عامل انجمن پس از انجام کارهای قانونی شخصا این عزیزان را تحت پوشش قرار دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page