آغاز طرح های اشتغال زایی در استان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 خرداد 1396

IMG_20170607_114435

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد از آغاز دو طرح اشتغالزایی فنی و حرفه ای برای جوانان در استان یزد خبر داد.

علی آقاافضلی در حاشیه دیدار با فرماندار شهرستان بافق گفت: مهارت آموزی در محیط کار واقعی و طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی از جمله این طرح ها می باشد.

IMG_20170607_114436

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد افزود: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی برای افراد بالای 15سال اجرا می شود که این افراد می توانند با مراجعه به واحدهای صنفی و صنعتی که مورد تائید سازمان فنی و حرفه ای هستند زیر پوشش آموزش های فنی و حرفه ای قرار گیرند.

وی بیان داشت : این افراد در نهایت در امتحانات فنی و حرفه ای شرکت می کنند و پس از اخذ گواهینامه مستقیم وارد بازار کار می شوند.

آقا افضلی در مورد طرح کاروزری دانش آموختگان دانشگاهی گفت: به منظور ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار اجرا می شود که این افراد می توانند .

IMG_20170607_114433

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد افزود: این افراد هم می توانند با مراجعه با واحدهای صنفی و صنعتی آموزشهای لازم را فرا بگیرند
وی تصریح کرد: در طرح کاروزی دولت معادل یک سوم پایه حقوق اداره کار را به افراد کارورز حقوق پرداخت می کند و مابقی هم توسط کارفرما پرداخت می شود.

آقاافضلی خاطر نشان کرد: افراد در این مدت زیر پوشش بیمه مسئولیت مدنی هستند و بعد از فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای در امتحانات فنی و حرفه ای شرکت می کنند و با اخذ مدرک می توانند کارآفرینی کنند یا در واحدهای صنفی و صنعتی به کار مشغول شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page