بازدید فم تور از جاذبه های گردشگری شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 خرداد 1396

IMG_20170608_084425

مدیر عامل هتل باغ مشیرالممالک گفت:فم تور به دعوت هتل نیکان بافق و با برنامه ریزی انجمن صنفی دفاتر گردشگری یزد از جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن کردند.

اصغر نبیل اظهار داشت: در این برنامه دو روزه که با حمایت و میزبانی هتل نیکان بافق برگزار شد 49 نفر از مدیران و پرسنل آژانسهای مسافرتی یزد ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری بافق با توانمندی ها و خدمات هتل نیکان در اقامت و پذیرایی از میهمانان آشنا شدند.

IMG_20170608_084450

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۵ نماینده آژانس مسافرتی در این بازدید حضور داشتند تصریح کرد: بازدید از روستا و قلعه تاریخی باقرآباد، نخلستانها، کمپ کویری شن و شادن ، رمل نوردی ، شتر سواری ، پذیرایی و موسیقی زنده از جمله برنامه های این گروه بود.

نبیل همچنین عنوان کرد:بازدید از مجموعه تفرجگاهی آبشار، موزیکال و دریاچه پارک آهن شهر بافق برنامه بعدی بازدید بود.

IMG_20170608_084703
مدیرعامل هتل نیکان با بیان اینکه پایان بخش برنامه های روز اول پذیرایی، شام و اسکان در هتل نیکان بافق بود یادآور شد: بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی نیز اولین برنامه روز دوم این تور بود.

وی افزود: در بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی توضیحاتی پیرامون نحوه برداشت سنگ آهن از معدن روباز و همچنین فرآوری و سایر عملیات ها در کارخانجات جوار معدنی ارائه شد.

IMG_20170608_084417

مدیر هتل نیکان با اشاره به بازدید فن تور از روستای پلکانی قطرم گفت: اقامتگاه بوم گردی خانه معمار میزبان مهمانان بود.

وی تصریح کرد: در پایان برنامه نیز هدایایی از طرف مدیریت مجموعه هتل نیکان بافق به شرکت کنندگان در تور اهدا شد.

نبیل ادامه داد: هدایای ارائه شده به منظور آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرستان بافق ارائه گردید.

مدیر عامل هتل باغ مشیرالممالک همچنین اضافه کرد: مقرر شد با برنامه ریزی و پکیج بندی یک تور تفریحی در ایام عید سعید فطر برای علاقمندان اجرا شود و آژانسهای مسافرتی یزد این پکیج را به مشتریان خود ارائه و آن را به صورت مشترک به فروش برسانند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page