آغاز طرح محسنین ویژه ماه رمضان در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 20 خرداد 1396

رییس کمیته امداد امام (ره) بافق گفت:طرح محسنین ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان آغاز شد.

سید رضا هاشمی پور با بیان اینکه با آغاز ماه مبارک رمضان یاد ایتام و نیازمندان پررنگ تر می شود اظهار داشت : این روزها کودکانی هستند که بیشتر از هر زمان دیگری به کمک های حامیان و خیرین نیازمندند.

وی افزود: طرح اکرام شامل کودکان نیازمندی است که پدرشان فوت شده و یا به هر دلیل دیگری سایه پدر را در خانه ندارند.

رییس کمیته امداد بافق با اشاره به اینکه این نهاد در ماه پر خیر و برکت رمضان پذیرای حامیانی است که دست این کودکان نیازمند را به یاری بفشارند تصریح کرد: 500 حامی ایتام در حال حاضر اسامی آنان در کمیته امداد ثبت شده که کمک برخی از آنان موردی است.

وی با بیان اینکه تعداد حامی برای ما ملاک نیست عنوان کرد: به یک فرزند نیازمند می توان چند حامی اختصاص داد بعضا هر حامی ماهی 30 تومان کمک می کند.

هاشمی پور همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون سرانه حداقلی یک نفر برای گذراندن زندگی ۲۰۰ هزار تومان است گفت: هر چه تعداد حامی بیشتر باشد گام های موثرتری در مورد آینده آنها می توان برداشت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:کمک کمیته امداد شامل فرزندان طلاق،بانوانی که متارکه کردند یا سرپرست آنان در زندان بسر می برد، بد سرپرست، سرپرست بیمار، از کار افتاده،دختران تا سن ازدواج و پسران در صورت ادامه تحصیل تا 22 سالگی می شود.

رییس کمیته امداد بافق همچنین یادآور شد: چنانچه این افراد مذکور به تشخیص کمیته امداد توانمند شوند زودتر از گردونه حمایت خارج می شوند .

هاشمی پور افزود:کمک های مردمی می تواند در قالب نقدی، غیرنقدی مثل سبد غذایی، افطاری، جهیزیه، هزینه ساخت مسکن، سفر زیارتی، ویزیت رایگان پزشک، تدریس یک معلم و …. باشد.

وی همچنین ضمن تاکید کمک های خیری به نیازمندان و ایتام بیان کرد: در سالروز ولادت کریم اهل بیت مردم خیر و نوع دوست می توانند با مراجعه به کمیته امداد و یا تماس با شماره 32437044 و 32437048 جهت ثبت نام و کمک به اطعام ایتام و فرزندان محسنین و جهیزیه نوعروسان مساعدت فرمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page